עמוד 4 מתוך 4 ראשוןראשון ... 2 3 4
מציג תוצאות 46 עד 55 מתוך 55

אשכול: וקטור גאומטרי במרחב

  1. #46
    משתמש רשום משתמש מתחיל

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    אני לא מצליחה להעלות תמונות של הספר. אתה יכול להדריך אותי? (אני מנסה להעלות דרך הפלאפון)

  2. אהבתי Chompalamantza אהב \ אהבו את התגובה
  3. #47
    הסמל האישי שלChompalamantza משתמש רשום חבר Emath מתקדם

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    למען האנושות:

    IMG_9219.JPG
    IMG_9220.JPG
    IMG_9221.JPG

    עריכה:
    הנה השאלה:

    IMG_9223.JPG
    נערך לאחרונה על ידי Chompalamantza, 29-01-2017 בשעה 17:03
    "כל מי שאינו מסוגל להתמודד עם מתמטיקה אינו אנושי במלוא מובן המילה.
    במקרה הטוב הוא תת-אנוש נסבל שלמד לנעול נעליים, להתרחץ ולא לעשות את צרכיו על הרצפה בבית."
    רוברט א' היינליין.

    הלינקייה שלי - Chompalamantza ממתמטיקה ועד לפילוסופיה (או להפך)


  4. אהבתי dubichoo אהב \ אהבו את התגובה
  5. #48
    משתמש רשום חבר Emath

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    דבר ראשון תודה רבה על הפתרון.
    דבר שני בנוגע לסעיף ב כשאני טוען במבחן שמכפלת הנורמלים תיתן לי את הזווית בין המישורים אני צריך להוכיח את זה איך שהוא (ככה שזה יחשב ולא יורידו לי ניקוד).
    בנוגע לסעיף ג איך הגעת לזה שהאורך של ax שווה ל 1 ? לי זה יוצא שורש 102 חלקי 6
    ציטוט פורסם במקור על ידי Chompalamantza צפה בהודעה
    למען האנושות:

    IMG_9219.JPG
    IMG_9220.JPG
    IMG_9221.JPG

    עריכה:
    הנה השאלה:

    IMG_9223.JPG

  6. #49
    הסמל האישי שלChompalamantza משתמש רשום חבר Emath מתקדם

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    סעיף ב' זו נוסחה שלומדים בכיתה ואני כמעט בטוח שמותר להשתמש בבגרות בלי הוכחה.
    סעיף ג' זו לא אותה אלפא אלא אלפא אחרת.
    "כל מי שאינו מסוגל להתמודד עם מתמטיקה אינו אנושי במלוא מובן המילה.
    במקרה הטוב הוא תת-אנוש נסבל שלמד לנעול נעליים, להתרחץ ולא לעשות את צרכיו על הרצפה בבית."
    רוברט א' היינליין.

    הלינקייה שלי - Chompalamantza ממתמטיקה ועד לפילוסופיה (או להפך)


  7. אהבתי dubichoo אהב \ אהבו את התגובה
  8. #50
    משתמש רשום חבר Emath

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ציטוט פורסם במקור על ידי Chompalamantza צפה בהודעה
    סעיף ב' זו נוסחה שלומדים בכיתה ואני כמעט בטוח שמותר להשתמש בבגרות בלי הוכחה.
    סעיף ג' זו לא אותה אלפא אלא אלפא אחרת.
    לא הבנתי את ג אפשר הסבר בקשה

  9. #51
    הסמל האישי שלChompalamantza משתמש רשום חבר Emath מתקדם

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ציטוט פורסם במקור על ידי dubichoo צפה בהודעה
    לא הבנתי את ג אפשר הסבר בקשה
    כמו שמוצאים זווית בין ישר למישור בטריגו במרחב. מנקודה A שהיא קצה הישר AB מורידים אנך למישור בנקודה X, מנקודה B שהיא חיתוך הישר עם המישור מותחים את היטל הישר על המישור, כלומר BX. ומחשבים את הזווית הנוצרת בין ההיטל BX לבין הישר AB.
    אצלינו קל להסתכל על משולש AXB שקל לחשב בו את AX=1 כי מצאנו אותו וכמובן שהוא ישר זווית כי AX אנך למישור, ופשוט לפי טריגו במשולש הזה מוצאים הזווית.
    "כל מי שאינו מסוגל להתמודד עם מתמטיקה אינו אנושי במלוא מובן המילה.
    במקרה הטוב הוא תת-אנוש נסבל שלמד לנעול נעליים, להתרחץ ולא לעשות את צרכיו על הרצפה בבית."
    רוברט א' היינליין.

    הלינקייה שלי - Chompalamantza ממתמטיקה ועד לפילוסופיה (או להפך)


  10. #52
    משתמש רשום חבר Emath

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ציטוט פורסם במקור על ידי Chompalamantza צפה בהודעה
    כמו שמוצאים זווית בין ישר למישור בטריגו במרחב. מנקודה A שהיא קצה הישר AB מורידים אנך למישור בנקודה X, מנקודה B שהיא חיתוך הישר עם המישור מותחים את היטל הישר על המישור, כלומר BX. ומחשבים את הזווית הנוצרת בין ההיטל BX לבין הישר AB.
    אצלינו קל להסתכל על משולש AXB שקל לחשב בו את AX=1 כי מצאנו אותו וכמובן שהוא ישר זווית כי AX אנך למישור, ופשוט לפי טריגו במשולש הזה מוצאים הזווית.
    זה מה שאני לא מבין למה ax=1 כשאני גודל ax אני מקבל משהוא אחר לא אחד.
    כלומר אני עושה שורש aבריבוע ועוד b בריבוע ועוד cבריבוע

  11. #53
    הסמל האישי שלChompalamantza משתמש רשום חבר Emath מתקדם

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ציטוט פורסם במקור על ידי dubichoo צפה בהודעה
    זה מה שאני לא מבין למה ax=1 כשאני גודל ax אני מקבל משהוא אחר לא אחד.
    כלומר אני עושה שורש aבריבוע ועוד b בריבוע ועוד cבריבוע
    אה סליחה, פשוט הנחתי שאם מישהו מגיע עד לתרגיל הזה אז הוא כבר יודע למצוא גודל לוקטור גאומטרי.

    New Doc 2017-11-13_1.jpg
    "כל מי שאינו מסוגל להתמודד עם מתמטיקה אינו אנושי במלוא מובן המילה.
    במקרה הטוב הוא תת-אנוש נסבל שלמד לנעול נעליים, להתרחץ ולא לעשות את צרכיו על הרצפה בבית."
    רוברט א' היינליין.

    הלינקייה שלי - Chompalamantza ממתמטיקה ועד לפילוסופיה (או להפך)


  12. אהבתי dubichoo אהב \ אהבו את התגובה
  13. #54
    משתמש רשום חבר Emath

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ציטוט פורסם במקור על ידי Chompalamantza צפה בהודעה
    אה סליחה, פשוט הנחתי שאם מישהו מגיע עד לתרגיל הזה אז הוא כבר יודע למצוא גודל לוקטור גאומטרי.

    New Doc 2017-11-13_1.jpg
    הבנתי את הטעות שלי תודה רבה

  14. #55
    הסמל האישי שלChompalamantza משתמש רשום חבר Emath מתקדם

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ציטוט פורסם במקור על ידי dubichoo צפה בהודעה
    הבנתי את הטעות שלי תודה רבה
    כן, בטעות התייחסת לווקטורים u,v,w כווקטורי יחידה ..
    "כל מי שאינו מסוגל להתמודד עם מתמטיקה אינו אנושי במלוא מובן המילה.
    במקרה הטוב הוא תת-אנוש נסבל שלמד לנעול נעליים, להתרחץ ולא לעשות את צרכיו על הרצפה בבית."
    רוברט א' היינליין.

    הלינקייה שלי - Chompalamantza ממתמטיקה ועד לפילוסופיה (או להפך)


  15. אהבתי dubichoo אהב \ אהבו את התגובה
עמוד 4 מתוך 4 ראשוןראשון ... 2 3 4

מידע אודות האשכול הנוכחי

Users Browsing this Thread

כרגע 1 משתמשים צופים באשכול זה. (0 חברים ו 1 אורחים )

ביקרו באשכול זה : 7

הרשאות

  • אתה לא יכול לפרסם אשכולות חדשים
  • אתה לא יכול לפרסם תגובות
  • אתה לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
  • אתה לא יכול לערוך את הודעותיך
  •  
אודות Emath
האתר Emath הינו יוזמה פרטית והוקם בתחילת שנת 2008 .
מטרתנו הינה למנף את הישגי התלמידים למתמטיקה ופיסיקה בארץ בכלל ובפרט בקרב תלמידי התיכון .
אנו מספקים מספר כלים שרובם חינמים, ביניהם פורום עזרה במתמטיקה ופיסיקה הגדול מסוגו בארץ, מאגר סיכומים, מרתונים בוידאו, פתרונות לבגרויות ועוד.
כלים אלו, מאפשרים לכל אחד, ללא תלות במעמדו או במיקומו, ללמוד, לתרגל ולהתמקצע על-מנת להתכונן בצורה מיטבית לבגרות במתמטיקה או פיסיקה .

לכל שאלה ניתן ליצור איתנו קשר
הצטרפו אלינו