עמוד 32 מתוך 69 ראשוןראשון ... 22 30 31 32 33 34 42 ... אחרוןאחרון
מציג תוצאות 466 עד 480 מתוך 1034

אשכול: מיזם ענק- הכנה לבגרות בחשמל - Emath

  1. #466
    משתמש רשום חבר Emath מתקדם

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    אני לא חושב שאפשר להתייחס לזה כמעגל, זה פשוט מופעל על הגוף כח ימינה (מגנטי), ובעקבות המתיחות הוא עולה למעלה.

  2. #467
    משתמש רשום חבר Emath

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    למה לא? זאת תנועה מעגלית. זה חייב להיות מעגל..

  3. #468
    משתמש רשום חבר Emath מתקדם

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    מתי יש תנועה מעגלית? כאשר לגוף מסוים יש מהירות שמאונכת לכוח שמופעל עליו.
    במקרה זה לתיל אין מהירות, הוא לא נע לכיוון כלשהו - אתה מתייחס לזרם כאל מהירות בחוק היד, אבל אתה לא יכול לטעון שבגלל שהזרם מאונך לכוח אז יש תנועה מעגלית - כי הגוף לא נע בתנועת הזרם - אלא פשוט זורם בו זרם.

  4. #469
    הסמל האישי שלasherm01 צוין לשבח חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ציטוט פורסם במקור על ידי matan1212 צפה בהודעה
    אשר לפי דעתי אתה מגזים..קבל את זה שאתה טועה וזהו...
    בע......... ??? למה לבוא בראש כזה????
    מה הבעיה שאברר את העיניין? ממילא כולם לומדים מזה. אם אני טועה- אני יגיד.
    מתי כבר יגיע היום שנלך יד ביד ולא ראש בראש (?)!
    תן חיוך ה: טובה.
    אולי אני אפס ואת/ה האחד---> אבל ביחד אנחנו עשר
    גרוש בלי גרוש, מחפש גרושה עם ירושה" (מתוך מודעה אמיתית בעיתון)
    אני פוחד פחד מוות- מהמוות

  5. #470
    משתמש רשום חבר Emath

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    בדקתי עם המורה לפיזיקה שלי.
    תשובתו היא:
    בשאלה ב1 בקובץ המצורף התשובה היא כי כיוון השדה המגנטי הינו מחוץ לדף, נסה לשים את יד ימינך כאשר האצבעות מראות לכיוונך (באופן המאונך לדף) והאגודל כיוונו שמאלה ככיוון הזרם. גב ידך יורה כלפי מטה ופמים ידרך יורה כלפי מעלה - וזהו כיוון הכוח. - מקווה כי זה מספיק ברור.

  6. #471
    הסמל האישי שלasherm01 צוין לשבח חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ציטוט פורסם במקור על ידי מתן ו צפה בהודעה
    בדקתי עם המורה לפיזיקה שלי.
    תשובתו היא:
    בשאלה ב1 בקובץ המצורף התשובה היא כי כיוון השדה המגנטי הינו מחוץ לדף, נסה לשים את יד ימינך כאשר האצבעות מראות לכיוונך (באופן המאונך לדף) והאגודל כיוונו שמאלה ככיוון הזרם. גב ידך יורה כלפי מטה ופמים ידרך יורה כלפי מעלה - וזהו כיוון הכוח. - מקווה כי זה מספיק ברור.
    אוקיי- תודה. כל הכבוד.
    ומה הוא אמר על כלל הבורג?? הזכיר משהו- אם כאן נכון להישתמש או לא... ?
    מתי כבר יגיע היום שנלך יד ביד ולא ראש בראש (?)!
    תן חיוך ה: טובה.
    אולי אני אפס ואת/ה האחד---> אבל ביחד אנחנו עשר
    גרוש בלי גרוש, מחפש גרושה עם ירושה" (מתוך מודעה אמיתית בעיתון)
    אני פוחד פחד מוות- מהמוות

  7. #472
    הסמל האישי שלמאור עטר א' צוות הווי ובידור חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    רגע, אתה יכול להביא הסבר למה זה לתוך הדף? אולי אנחנו טועים

  8. #473
    הסמל האישי שלמאור עטר א' צוות הווי ובידור חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ציטוט פורסם במקור על ידי asherm01 צפה בהודעה
    ומה הוא אמר על כלל הבורג?? הזכיר משהו- אם כאן נכון להישתמש או לא... ?
    כלל הבורג לא קשור.. כיוון שכלל הבורג מסמן את השדה שהתיל מפעיל...

  9. #474
    משתמש רשום חבר Emath

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    לא שאלתי על כלל הבורג. כמו שמאור אמר מדברים על הכוח המופעל על התיל ולא על הכוח שמפעיל התיל.

  10. #475
    משתמש רשום חבר Emath מתקדם

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ציטוט פורסם במקור על ידי asherm01 צפה בהודעה
    אוקיי- תודה. כל הכבוד.
    ומה הוא אמר על כלל הבורג?? הזכיר משהו- אם כאן נכון להישתמש או לא... ?
    ברור שלא ניתן להשתמש - כי כמו שכבר שמת לב התשובה שכלל הבורג נותן היא שגויה.
    כלל הבורג הוא הכח שמפעיל התיל, והכוונה היא לכח שמפעיל תיל אינסופי.
    אגב, הכח שמפעיל תיל אינסופי נפל במיקוד, ונשאר רק כח בין שני תילים מקבילים - שלדעתי הולך להופיע גם בבגרות,
    וכמו שאתה יכול לשים לב - בשאלה זו אין בכלל שני תילים אז אין מקום לויכוח.

  11. #476
    הסמל האישי שלמאור עטר א' צוות הווי ובידור חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ציטוט פורסם במקור על ידי antique צפה בהודעה
    כלל הבורג הוא הכח שמפעיל התיל, והכוונה היא לכח שמפעיל תיל אינסופי.
    שדה, לא כוח..
    ואגב, לא סיימת כבר ביה"ס?

  12. #477
    Banned חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ציטוט פורסם במקור על ידי מאור עטר צפה בהודעה
    שדה, לא כוח..
    ואגב, לא סיימת כבר ביה"ס?
    גם אני חשבתי כך אבל הוא לא סיים..הוא פשוט עשה 007 ב-י"א..

  13. #478
    משתמש רשום חבר Emath

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    כמוני

  14. #479
    הסמל האישי שלasherm01 צוין לשבח חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    אהלן. (לפני שאתם פותחים את הקובץ)-
    שאלות 13,14 מצורפות. בכוונה צירפתי שתי שאלות ע"מ שלא תהיו "חסרי תעסוקה"
    אגב, שאלה 13 היא שאלה טובה מאוד (ממתכונת). שאלה 14 הרבה מאוד מורים אוהבים לתת במתכונות שלהם.
    אני כבר כאן מצרף התנצלות- יש לי מתכונת קרובה (בנושא אחר- לא חשמל), ואני חייב את הזמן הנותר ללמוד.
    לא אהיה כאן באופן רציף...., אני מאמין שגל כהן (כמו תמיד) ואחרים יוכלו לתת יד להדרכות.
    מידי פעם (הלילה) אתחבר פה ושם.
    -----------------------------------------------------
    חשוב- !!!- אני מציע, שעל מנת לעשות סדר, כל אחד ינסה שאלה שאלה, לאחר שהוא סיים שאלה אחת- יירשום מה הצליח ומה לא- במידה שהתרגיל "זרם" לו- יפרסם פיתרון סופי או מלא. או לחילופין למה הוא צריך הסבר. אח"כ יעבור לשנייה.
    מספיקה הודעה אחת על מנת להגיד היכן נתקע.
    תודה על ההבנה וסליחה מצידי....
    רוצו לפתור
    קבצים מצורפים קבצים מצורפים
    מתי כבר יגיע היום שנלך יד ביד ולא ראש בראש (?)!
    תן חיוך ה: טובה.
    אולי אני אפס ואת/ה האחד---> אבל ביחד אנחנו עשר
    גרוש בלי גרוש, מחפש גרושה עם ירושה" (מתוך מודעה אמיתית בעיתון)
    אני פוחד פחד מוות- מהמוות

  15. #480
    משתמש רשום חבר Emath מתקדם

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    שאלה 13:
    א. שדה מגנטי נכנס ושדה חשמלי למטה (אפשר גם שדה מגנטי יוצא ושדה חשמלי למעלה).
    ב. 400m/s
    ג. 4.555*10^-7
    ד. מסלול מעגלי בכיוון השעון (במקרה הראשון של סעיף א') ונגד השעון (במקרה שבסוגריים בסעיף א').
    ה. מסלול מעגלי נגד כיוון השעון (במקרה הראשון של סעיף א') ובכיוון השעון (במקרה שבסוגיים בסעיף א').

עמוד 32 מתוך 69 ראשוןראשון ... 22 30 31 32 33 34 42 ... אחרוןאחרון

מידע אודות האשכול הנוכחי

Users Browsing this Thread

כרגע 1 משתמשים צופים באשכול זה. (0 חברים ו 1 אורחים )

ביקרו באשכול זה : 4

הרשאות

  • אתה לא יכול לפרסם אשכולות חדשים
  • אתה לא יכול לפרסם תגובות
  • אתה לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
  • אתה לא יכול לערוך את הודעותיך
  •  
אודות Emath
האתר Emath הינו יוזמה פרטית והוקם בתחילת שנת 2008 .
מטרתנו הינה למנף את הישגי התלמידים למתמטיקה ופיסיקה בארץ בכלל ובפרט בקרב תלמידי התיכון .
אנו מספקים מספר שירותים לתלמיד, ביניהם גישה למאות אלפי פתרונות איכותיים לתרגילים, פורום עזרה במתמטיקה ופיסיקה הגדול מסוגו בארץ, מאגר סיכומים, מרתונים בוידאו, פתרונות לבגרויות ועוד.
כלים אלו, מאפשרים לכל אחד, ללא תלות במיקומו, ללמוד, לתרגל ולהתמקצע על-מנת להתכונן בצורה מיטבית לבגרות במתמטיקה או פיסיקה .

לכל שאלה ניתן ליצור איתנו קשר
הצטרפו אלינו