עמוד 22 מתוך 61 ראשוןראשון ... 12 20 21 22 23 24 32 ... אחרוןאחרון
מציג תוצאות 316 עד 330 מתוך 914

אשכול: פרויקט ההכנה לבגרות בחשמל ואלקטרומגנטיות 2012!!! ~EMath~

  1. #316
    הסמל האישי שלguy-marcus אסיסטנט חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ציטוט פורסם במקור על ידי avihay144 צפה בהודעה
    פתרון שאלה 4 - מתכונת חמד"ע 2012, לכל מי שירצה:
      פרויקט ההכנה לבגרות בחשמל ואלקטרומגנטיות 2012!!! ~EMath~ ספוילר:  

    א. לפי הסרטוט הנתון בשאלה השדה השקול בנק' O הוא במישור [xz] החיובים, לכן אחד השדות שיוצרים התיל והכריכה הוא בכיוון ציר x החיובי והשני בכיוון ציר z החיובי.
    השדה בנוצר בכיוון ציר Z החיובי יכול להיווצר רק ע"י הכריכה שמפעילה שדה לתוך או מחוץ למישור הדף במרכזה, לכן לפי חוק יד ימין כדי שהשדה של הכריכה B1 יהיה בכיוון ציר Z החיובי הזרם I1 צריך להיות "נגד כיוון השעון".
    בנוסף כדי שתיל יצור שדה בכיוון ציר x החיובי הזרם בו לפי חוק יד ימין צריך להיות שמאלה, ובכך הוא יצור שדה בכיוון ציר x החיובי.
    ב. לפי הנתון בו הזווית שבה נוטה השקול היא 45 מעלות, ניתן להסיק כי כל אחד מהשדות B1-שמפעילה הכריכה, וB2 שמפעיל התיל שווים זה לזה.
    B_{1}=\frac{\mu _{0}NI_{1}}{2R}=\frac{\mu _{0}I_{1}}{2a}

    B_{2}=\frac{\mu _{0}I_{2}}{2\pi r}=\frac{\mu _{0}I_{2}}{4\pi a}

    B_{1}=B_{2}

    \frac{\mu _{0}I_{1}}{2a}=\frac{\mu _{0}I_{2}}{4\pi a}

    לאחר צמצום וחישוב ניתן להגיע ל:
    \frac{I_{1}}{I_{2}}=\frac{1}{2\pi }

    ג. נמצא את B1 ו-B2 לאחר השינויים:
    B_{1}=\frac{\mu _{0}I_{1}}{2a}

    B_{2}=\frac{\mu _{0}I_{2}}{16\pi a}

    tg\alpha =\frac{B_{1}}{B_{2}}=\frac{\frac{\mu _{0}I_{1}}{2a}}{\frac{\mu _{0}I_{2}}{16\pi a}}=8\pi \cdot \frac{I_{1}}{I_{2}}=4

    \alpha =75.96^{\circ}
    ד. (1).לפי חוק יד ימין הכוח המגנטי מאונך לכיוון המהירות והשדה, המהירות והשדה נמצאים במישור [xz] לכן הכוח מאונך למישור זה כיוון ציר y החיובי. הכוח יוצא מכף היד כי פרוטון הוא מטען חיובי.
    (2). לניוטרון אין מטען חשמלי לכן לא יפעל עליו כוח מגנטי כלל, לכן:
    F_{B}=qvB\cdot sin\alpha

    q=0(c)>>>F_{B}=0(N)

    גיא תבדוק אם זה נכון, אם יש הערות תגיד לי ואני יתקן כדי שכולם יוכלו להשתמש בפתרון הזה...
    נכון לחלוטין
    מעביר שיעורים פרטיים במתמטיקה ובפיזיקה באזור פתח תקוה, לפרטים ניתן ליצור קשר דרך הודעה פרטית.

    איך בונים ספינה?


    "אוספים אנשים ונוטעים
    בהם את האהבה
    והכמיהה לים הרחב
    הגדול והאינסופי.

    ולא אוספים אנשים
    ואומרים להם לאסוף עצים,
    להכין תכניות
    ולבנות ספינה."

    (אנטואן דה סנט-אכזופרי, מחבר "הנסיך הקטן")



  2. #317
    הסמל האישי שלguy-marcus אסיסטנט חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    רק בשביל הנוחות, להלן תרגיל 4 ממתכונת חמד"ע (נראה קשה אבל ברגע שעולים על קאצ' הכל זורם )
    קבצים מצורפים קבצים מצורפים
    • סוג הקובץ: jpg 4.jpg‏ (224.8 ק"ב , 314 צפיות)
    מעביר שיעורים פרטיים במתמטיקה ובפיזיקה באזור פתח תקוה, לפרטים ניתן ליצור קשר דרך הודעה פרטית.

    איך בונים ספינה?


    "אוספים אנשים ונוטעים
    בהם את האהבה
    והכמיהה לים הרחב
    הגדול והאינסופי.

    ולא אוספים אנשים
    ואומרים להם לאסוף עצים,
    להכין תכניות
    ולבנות ספינה."

    (אנטואן דה סנט-אכזופרי, מחבר "הנסיך הקטן")



  3. #318
    הסמל האישי שלguy-marcus אסיסטנט חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ולהלן פתרון נוסף לשאלה 19 (4 במתכונת חמד"ע)
    קבצים מצורפים קבצים מצורפים
    • סוג הקובץ: jpg 1.jpg‏ (328.8 ק"ב , 191 צפיות)
    • סוג הקובץ: jpg 2.jpg‏ (178.1 ק"ב , 163 צפיות)
    אהבתי svpam123 אהב \ אהבו את התגובה
     
    מעביר שיעורים פרטיים במתמטיקה ובפיזיקה באזור פתח תקוה, לפרטים ניתן ליצור קשר דרך הודעה פרטית.

    איך בונים ספינה?


    "אוספים אנשים ונוטעים
    בהם את האהבה
    והכמיהה לים הרחב
    הגדול והאינסופי.

    ולא אוספים אנשים
    ואומרים להם לאסוף עצים,
    להכין תכניות
    ולבנות ספינה."

    (אנטואן דה סנט-אכזופרי, מחבר "הנסיך הקטן")



  4. #319
    הסמל האישי שלguy-marcus אסיסטנט חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    על הדרך פתרון נוסף גם לשאלה 16 (:
    קבצים מצורפים קבצים מצורפים
    מעביר שיעורים פרטיים במתמטיקה ובפיזיקה באזור פתח תקוה, לפרטים ניתן ליצור קשר דרך הודעה פרטית.

    איך בונים ספינה?


    "אוספים אנשים ונוטעים
    בהם את האהבה
    והכמיהה לים הרחב
    הגדול והאינסופי.

    ולא אוספים אנשים
    ואומרים להם לאסוף עצים,
    להכין תכניות
    ולבנות ספינה."

    (אנטואן דה סנט-אכזופרי, מחבר "הנסיך הקטן")



  5. #320
    משתמש רשום חבר Emath

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    פתרון שאלה 3 - מתכונת חמד"ע -2012 - למי שירצה:
      פרויקט ההכנה לבגרות בחשמל ואלקטרומגנטיות 2012!!! ~EMath~ ספוילר:  

    א. כאשר המפסק S סגור הזרם יוצא מההדק החיובי ועובר דרך הנגד PQ כך שכיוון הזרם הוא מP לQ כי הגררה D נמצאת בין C לB.
    ב. כאשר הגררה D נמצאת בנק' B הנגד PQ מחובר במקביל לחלק CB והחיבור המקבילי הזה מחובר בתוך לחלק AC.
    R_{T}=\frac{R\cdot R}{R+R}+R=1.5R

    I=\frac{\varepsilon }{R_{T}+r}=\frac{\varepsilon }{2.5R}=\frac{2\varepsilon }{5R}
    ג. (1). כאשר הגררה D נמצאת בין נ לC כיוון הזרם בנגד PQ הוא מP לQ, כאשר הגררה D נמצאת בין C לA כיוון הזרם בנגד PQ הוא מQ לP.
    ככל שהגררה D מתקרבת לנק' C(גם מכיוון A וגם מכיוון B), הזרם דרך הנגד PQ קטן כי ההתנגדות הכוללת גדלה והגרם במעגל קטן, כך גם הזרם בנגד PQ קטן.
    (2). כאשר הזרם עובר מP לQ הוא גרם חיובי, כאשר הזרם עובר מQ לP (הכיוון החיובי נקבע מP לQ).
    ככל שהגררה D רחוקה מהנק' C (כלומר קרובה לנק' A וB) הזרם דרך הנגד PQ גדול יותר וגם המתח עליו גדל, כי הוא מחובר במקביל לחלק גדול יותר מהנגד AB ומקבל יותר מתח. כאשר הגררה D מחוברת לנק' C גם המתח וגם הזרם על הנגד PQ מתאפס כי ישנו קצר. הגרף המתאים לנתונים אלו הוא d.
    ד. (1). כאשר המפסק S פתוח הנגד PQ לא מחובר כלל לנגד AB ולא עובר בו זרם, במקרה זה ההתנגדות הכללית במעגל גדולה יותר לכן הזרם קטן יותר ומתח ההדקים גדול יותר, כי : V=\varepsilon -Ir
    (2). הנצילות היא: \eta =\frac{IV}{I\varepsilon }=\frac{1}{1+\frac{r}{R_{T} }}
    לכן כאשר המפסק פתוח ההתנגדות הכוללת גדלה ולכן גם הנצילות גדלה.
    ה. כאשר המפסק פתוח והנגד PQ והמפסק מחוברים במקביל לנגד AC (כי הגררה D נמצאת ב-A) לא עובר זרם דרכם כי המפסק פתוח. לכן המתח על הדקי המפסק הוא המתח שנופל על הנגד AC.
    R_{T}=2R

    I=\frac{\varepsilon }{r+R_{T}}=\frac{\varepsilon }{3R}

    V_{adakim}=\varepsilon -Ir=\frac{2}{3}\varepsilon

    V_{AC}=V_{KF}=V_{mafsek}=\frac{1}{2}V_{adakim}=0.333\varepsilon


    גיא, תבדוק אם זה נכון, כי אני לא בטוח בסעף ג' (אני מתלבט בין גרף C ל-D). כל השאר נראה לי נכון.
    נערך לאחרונה על ידי avihay144, 08-05-2012 בשעה 20:40

  6. #321
    חבר בכיר חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    גיא, איכפת לך להסתכל על הדיון בעמוד הקודם, שלי ושל אביחי, ולהגיד אם מה שאמרתי שם נכון?
    אני פשוט לא משוכנע אם ההסבר שנתתי שם הוא בכלל נכון.
    תודה

  7. #322
    הסמל האישי שלguy-marcus אסיסטנט חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ציטוט פורסם במקור על ידי avihay144 צפה בהודעה
    פתרון שאלה 3 - מתכונת חמד"ע -2012 - למי שירצה:
      פרויקט ההכנה לבגרות בחשמל ואלקטרומגנטיות 2012!!! ~EMath~ ספוילר:  

    א. כאשר המפסק S סגור הזרם יוצא מההדק החיובי ועובר דרך הנגד PQ כך שכיוון הזרם הוא מP לQ כי הגררה D נמצאת בין C לB/
    ב. כאשר הגררה D נמצאת בנק' B הנגד PQ מחובר במקביל לחלק CB והחיבור המקבילי הזה מחובר בתוך לחלק AC.
    R_{T}=\frac{R\cdot R}{R+R}+R=1.5R

    I=\frac{\varepsilon }{R_{T}+r}=\frac{\varepsilon }{2.5R}=\frac{2\varepsilon }{5R}
    ג. (1). כאשר הגררה D נמצאת בין נ לC כיוון הזרם בנגד PQ הוא מP לQ, כאשר הגררה D נמצאת בין C לA כיוון הזרם בנגד PQ הוא מQ לP.
    ככל שהגררה D מתקרבת לנק' C(גם מכיוון A וגם מכיוון B), הזרם דרך הנגד PQ קטן כי ההתנגדות הכוללת גדלה והגרם במעגל קטן, כך גם הזרם בנגד PQ קטן.
    (2). כאשר הזרם עובר מP לQ הוא גרם חיובי, כאשר הזרם עובר מQ לP (הכיוון החיובי נקבע מP לQ).
    ככל שהגררה D רחוקה מהנק' C (כלומר קרובה לנק' A וB) הזרם דרך הנגד PQ גדול יותר וגם המתח עליו גדל, כי הוא מחובר במקביל לחלק גדול יותר מהנגד AB ומקבל יותר מתח. כאשר הגררה D מחוברת לנק' C גם המתח וגם הזרם על הנגד PQ מתאפס כי ישנו קצר. הגרף המתאים לנתונים אלו הוא d.
    ד. (1). כאשר המפסק S פתוח הנגד PQ לא מחובר כלל לנגד AB ולא עובר בו זרם, במקרה זה ההתנגדות הכללית במעגל גדולה יותר לכן הזרם קטן יותר ומתח ההדקים גדול יותר, כי : V=\varepsilon -Ir
    (2). הנצילות היא: \eta -\frac{IV}{I\varepsilon }=\frac{1}{1+\frac{r}{R_{T}}}
    לכן כאשר המפסק פתוח התתנגדות הכוללת גדלה לכן כל השבר של הנצילות גדל.
    ה. כאשר המפסק פתוח והנגד PQ והמפסק מחוברים במקביל לנגד AC (כי הגררה D נמצאת ב-A) לא עובר זרם דרכם כי המפסק פתוח. לכן המתח על הדקי המפסק הוא המתח שנופל על הנגד AC.
    R_{T}=2R

    I=\frac{\varepsilon }{r+R_{T}}=\frac{\varepsilon }{3R}

    V_{adakim}=\varepsilon -Ir=\frac{2}{3}\varepsilon

    V_{AC}=V_{KF}=V_{mafsek}=\frac{1}{2}V_{adakim}=0.333\varepsilon


    גיא, תבדוק אם זה נכון, כי אני לא בטוח בסעף ג' (אני מתלבט בין גרף C ל-D). כל השאר נראה לי נכון.
    עברתי על הפתרון ונוכחתי לנכונותו עד שהגעתי לתת סעיף ד' (2), ע"פ מה שהבנתי מהמשוואה (שדרך אגב תשנה את המינוס בהתחלה לשווה) הנחת שהמתח הנופל על הנגד הפנימי הוא מתח ההדקים וזה אינו נכון...
    מעביר שיעורים פרטיים במתמטיקה ובפיזיקה באזור פתח תקוה, לפרטים ניתן ליצור קשר דרך הודעה פרטית.

    איך בונים ספינה?


    "אוספים אנשים ונוטעים
    בהם את האהבה
    והכמיהה לים הרחב
    הגדול והאינסופי.

    ולא אוספים אנשים
    ואומרים להם לאסוף עצים,
    להכין תכניות
    ולבנות ספינה."

    (אנטואן דה סנט-אכזופרי, מחבר "הנסיך הקטן")



  8. #323
    הסמל האישי שלguy-marcus אסיסטנט חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ציטוט פורסם במקור על ידי svpam123 צפה בהודעה
    גיא, איכפת לך להסתכל על הדיון בעמוד הקודם, שלי ושל אביחי, ולהגיד אם מה שאמרתי שם נכון?
    אני פשוט לא משוכנע אם ההסבר שנתתי שם הוא בכלל נכון.
    תודה
    לא אמרתי לך את זה קודם כי חשבתי שנסגרה הפינה הזו, בכל מקרה- דבריך נכונים לגמרי (:
    אהבתי svpam123 אהב \ אהבו את התגובה
     
    מעביר שיעורים פרטיים במתמטיקה ובפיזיקה באזור פתח תקוה, לפרטים ניתן ליצור קשר דרך הודעה פרטית.

    איך בונים ספינה?


    "אוספים אנשים ונוטעים
    בהם את האהבה
    והכמיהה לים הרחב
    הגדול והאינסופי.

    ולא אוספים אנשים
    ואומרים להם לאסוף עצים,
    להכין תכניות
    ולבנות ספינה."

    (אנטואן דה סנט-אכזופרי, מחבר "הנסיך הקטן")



  9. #324
    הסמל האישי שלguy-marcus אסיסטנט חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    עוד נחזור לחמד"ע, אבל קודם נתחדד בתרגילים נוספים בסגנון וברמת הבגרות, להלן שאלה מספר 20, מערכת דינמית עם כוח כובד, כוח מגנטי וכו':
    קבצים מצורפים קבצים מצורפים
    נערך לאחרונה על ידי guy-marcus, 08-05-2012 בשעה 19:33
    מעביר שיעורים פרטיים במתמטיקה ובפיזיקה באזור פתח תקוה, לפרטים ניתן ליצור קשר דרך הודעה פרטית.

    איך בונים ספינה?


    "אוספים אנשים ונוטעים
    בהם את האהבה
    והכמיהה לים הרחב
    הגדול והאינסופי.

    ולא אוספים אנשים
    ואומרים להם לאסוף עצים,
    להכין תכניות
    ולבנות ספינה."

    (אנטואן דה סנט-אכזופרי, מחבר "הנסיך הקטן")



  10. #325
    משתמש רשום חבר Emath

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ציטוט פורסם במקור על ידי guy-marcus צפה בהודעה


    עברתי על הפתרון ונוכחתי לנכונותו עד שהגעתי לתת סעיף ד' (2), ע"פ מה שהבנתי מהמשוואה (שדרך אגב תשנה את המינוס בהתחלה לשווה) הנחת שהמתח הנופל על הנגד הפנימי הוא מתח ההדקים וזה אינו נכון...
    לא הבנתי, הנוסחה שרשמתי להנצילות לא נכונה??
    מה בנוסחה לא נכון??

  11. #326
    משתמש רשום חבר Emath

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ציטוט פורסם במקור על ידי guy-marcus צפה בהודעה
    עוד נחזור לחמד"ע, אבל קודם נתחדד בתרגילים נוספים בסגנון וברמת הבגרות, להלן שאלה מספר 20, מערכת דינמית עם כוח כובד, כוח חשמלי וכו':
      פרויקט ההכנה לבגרות בחשמל ואלקטרומגנטיות 2012!!! ~EMath~ ספוילר:  

    א. מכיוון שעם הזרמת הזרם פועל על התייל כוח כלפי מעלה והוא מפעיל על הכף E כוח כלפי מטה, ולכן הכף E ירדה והכף F עלתה.
    ב. מכיוון שהתיל מפעיל על הכף E כוח כלפי מטה פועל עליו כוח מגנטי כלפי מעלה, לפי כיוון הזרם (אפשר לדעת לפי הדקי המעגל החשמלי) ולפי חוק יד ימין ניתן להסיק כי השדה המגנטי הוא מ -x ל-y.
    ג. (1).המאזניים בשיווי משקל לכן:
    mg=F_{B}

    mg=ILB\cdot cos\alpha

    בחרנו בקוסינוס כדי לקבל את הרכיב של הזרם בציר המקורי.
    m=\frac{ILB}{g}\cdot cos\alpha

    (2). להציב את הזוויות ולחשב, אין טעם להעלות לכאן.
    (3). לסרטט גרף אין טעם להעלות לכאן.
    (4). נחשב את שיפוע הגרף S:
    S=\frac{\Delta m}{\Delta cos\alpha }=\frac{0.003-0.002}{cos20-cos72}=1.58\cdot 10^{-3}(kg)

    S=\frac{ILB}{g}

    B=\frac{Sg}{IL}

    B=\frac{1.58\cdot 10^{-3}\cdot 10}{5\cdot 0.07}=0.045(T)

    נערך לאחרונה על ידי avihay144, 07-05-2012 בשעה 22:34

  12. #327
    הסמל האישי שלguy-marcus אסיסטנט חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ציטוט פורסם במקור על ידי avihay144 צפה בהודעה
    לא הבנתי, הנוסחה שרשמתי להנצילות לא נכונה??
    מה בנוסחה לא נכון??
    בשוויון המשולש שרשמת, נראה (מהמשוואה הימנית שבו) שהנחת בטעות שהמתח על הנגד r הוא מתח ההדקים (ולכן צמצמת). או שהתכוונת למשהו אחר?
    מעביר שיעורים פרטיים במתמטיקה ובפיזיקה באזור פתח תקוה, לפרטים ניתן ליצור קשר דרך הודעה פרטית.

    איך בונים ספינה?


    "אוספים אנשים ונוטעים
    בהם את האהבה
    והכמיהה לים הרחב
    הגדול והאינסופי.

    ולא אוספים אנשים
    ואומרים להם לאסוף עצים,
    להכין תכניות
    ולבנות ספינה."

    (אנטואן דה סנט-אכזופרי, מחבר "הנסיך הקטן")



  13. #328
    הסמל האישי שלguy-marcus אסיסטנט חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ציטוט פורסם במקור על ידי avihay144 צפה בהודעה
      פרויקט ההכנה לבגרות בחשמל ואלקטרומגנטיות 2012!!! ~EMath~ ספוילר:  

    א. מכיוון שעם הזרמת הזרם פועל על התייל כוח כלפי מעלה והוא מפעיל על הכף E כוח כלפי מטה, ולכן הכף E ירדה והכף F עלתה.
    ב. מכיוון שהתיל מפעיל על הכף E כוח כלפי מטה פועל עליו כוח מגנטי כלפי מעלה, לפי כיוון הזרם (אפשר לדעת לפי הדקי המעגל החשמלי) ולפי חוק יד ימין ניתן להסיק כי השדה המגנטי הוא מ -x ל-y.
    ג. (1).המאזניים בשיווי משקל לכן:
    mg=F_{B}

    mg=ILB\cdot cos\alpha

    בחרנו בקוסינוס כדי לקבל את הרכיב של הזרם בציר המקורי.
    m=\frac{ILB}{g}\cdot cos\alpha

    (2). להציב את הזוויות ולחשב, אין טעם להעלות לכאן.
    (3). לסרטט גרף אין טעם להעלות לכאן.
    (4). נחשב את שיפוע הגרף S:
    S=\frac{\Delta m}{\Delta cos\alpha }=\frac{0.003-0.02}{cos20-cos72}=1.58\cdot 10^{-3}(kg)

    S=\frac{ILB}{g}

    B=\frac{Sg}{IL}

    B=\frac{1.58\cdot 10^{-3}\cdot 10}{5\cdot 0.07}=0.045(T)

    פתרון נכון (: רק שים לב בהצבת השיפוע ששיעור הנקודה הוא 0.002 ולא 0.02
    מעביר שיעורים פרטיים במתמטיקה ובפיזיקה באזור פתח תקוה, לפרטים ניתן ליצור קשר דרך הודעה פרטית.

    איך בונים ספינה?


    "אוספים אנשים ונוטעים
    בהם את האהבה
    והכמיהה לים הרחב
    הגדול והאינסופי.

    ולא אוספים אנשים
    ואומרים להם לאסוף עצים,
    להכין תכניות
    ולבנות ספינה."

    (אנטואן דה סנט-אכזופרי, מחבר "הנסיך הקטן")



  14. #329
    משתמש רשום חבר Emath

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ציטוט פורסם במקור על ידי guy-marcus צפה בהודעה


    פתרון נכון (: רק שים לב בהצבת השיפוע ששיעור הנקודה הוא 0.002 ולא 0.02
    זאת הייתה רק טעות הקלדה, בחישוב בדף רשמתי טוב, לכן התשובה הסופית נכונה..

  15. #330
    משתמש רשום חבר Emath

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ציטוט פורסם במקור על ידי guy-marcus צפה בהודעה


    עברתי על הפתרון ונוכחתי לנכונותו עד שהגעתי לתת סעיף ד' (2), ע"פ מה שהבנתי מהמשוואה (שדרך אגב תשנה את המינוס בהתחלה לשווה) הנחת שהמתח הנופל על הנגד הפנימי הוא מתח ההדקים וזה אינו נכון...
    גיא תיקנתי את הטעות, אם תוכל לבדוק את זה וגם את סעיף ה' , זה יעזור מאוד...
    נ.ב: אנחנו למדנו שנצילות זה:\eta =\frac{IV}{I\varepsilon }=\frac{V}{\varepsilon }
    לאחר פיתוח נקבל: \eta =\frac{1}{1+\frac{r}{R_{T}}}
    מדוע לא ניתן היה להשתמש בנוסחה הזאת לפתרון השאלה??? בגלל שרשום הנצילות של מקור המתח(זה לא מה שרשמתי בנוסחה למעלה)??
    אם תוכל להסביר לי מה ההבדל בין הנוסחה שרשתי לנוסחה שאמרתי לי לתקן, זה יעזור מאוד...
    נערך לאחרונה על ידי avihay144, 08-05-2012 בשעה 09:46

עמוד 22 מתוך 61 ראשוןראשון ... 12 20 21 22 23 24 32 ... אחרוןאחרון

מידע אודות האשכול הנוכחי

Users Browsing this Thread

כרגע 1 משתמשים צופים באשכול זה. (0 חברים ו 1 אורחים )

ביקרו באשכול זה : 2

הרשאות

  • אתה לא יכול לפרסם אשכולות חדשים
  • אתה לא יכול לפרסם תגובות
  • אתה לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
  • אתה לא יכול לערוך את הודעותיך
  •  
אודות Emath
האתר Emath הינו יוזמה פרטית והוקם בתחילת שנת 2008 .
מטרתנו הינה למנף את הישגי התלמידים למתמטיקה ופיסיקה בארץ בכלל ובפרט בקרב תלמידי התיכון .
אנו מספקים מספר שירותים לתלמיד, ביניהם גישה למאות אלפי פתרונות איכותיים לתרגילים, פורום עזרה במתמטיקה ופיסיקה הגדול מסוגו בארץ, מאגר סיכומים, מרתונים בוידאו, פתרונות לבגרויות ועוד.
כלים אלו, מאפשרים לכל אחד, ללא תלות במיקומו, ללמוד, לתרגל ולהתמקצע על-מנת להתכונן בצורה מיטבית לבגרות במתמטיקה או פיסיקה .

לכל שאלה ניתן ליצור איתנו קשר
הצטרפו אלינו