עמוד 27 מתוך 61 ראשוןראשון ... 17 25 26 27 28 29 37 ... אחרוןאחרון
מציג תוצאות 391 עד 405 מתוך 914

אשכול: פרויקט ההכנה לבגרות בחשמל ואלקטרומגנטיות 2012!!! ~EMath~

  1. #391
    הסמל האישי שלguy-marcus אסיסטנט חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ציטוט פורסם במקור על ידי יעל. צפה בהודעה
    יש מצב לענות על הסעיף עם חישובים? כי לא לגמרי הבנתי
    אין בעיה, כבר אעלה דרך מתימטית בפתרון
    מעביר שיעורים פרטיים במתמטיקה ובפיזיקה באזור פתח תקוה, לפרטים ניתן ליצור קשר דרך הודעה פרטית.

    איך בונים ספינה?


    "אוספים אנשים ונוטעים
    בהם את האהבה
    והכמיהה לים הרחב
    הגדול והאינסופי.

    ולא אוספים אנשים
    ואומרים להם לאסוף עצים,
    להכין תכניות
    ולבנות ספינה."

    (אנטואן דה סנט-אכזופרי, מחבר "הנסיך הקטן")



  2. #392
    הסמל האישי שלguy-marcus אסיסטנט חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ציטוט פורסם במקור על ידי orlitman צפה בהודעה
    האם מישהו יודע מהם הכלים הדרושים למעבדת חקר ? דיי דחוף.
    הכוונה הציוד?
    זכור לי שצריך לספק לכל תלמיד רב מודד ספרתי, סטופר וסרגל (יכול להיות שעוד משהו, אבדוק זאת).
    מה זה משנה לך?
    מעביר שיעורים פרטיים במתמטיקה ובפיזיקה באזור פתח תקוה, לפרטים ניתן ליצור קשר דרך הודעה פרטית.

    איך בונים ספינה?


    "אוספים אנשים ונוטעים
    בהם את האהבה
    והכמיהה לים הרחב
    הגדול והאינסופי.

    ולא אוספים אנשים
    ואומרים להם לאסוף עצים,
    להכין תכניות
    ולבנות ספינה."

    (אנטואן דה סנט-אכזופרי, מחבר "הנסיך הקטן")



  3. #393
    הסמל האישי שלguy-marcus אסיסטנט חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ציטוט פורסם במקור על ידי עדן9209 צפה בהודעה
    בבקשה אפשר פתרון מלא של השאלה של זרם ישר
    כמה דקות (:
    מעביר שיעורים פרטיים במתמטיקה ובפיזיקה באזור פתח תקוה, לפרטים ניתן ליצור קשר דרך הודעה פרטית.

    איך בונים ספינה?


    "אוספים אנשים ונוטעים
    בהם את האהבה
    והכמיהה לים הרחב
    הגדול והאינסופי.

    ולא אוספים אנשים
    ואומרים להם לאסוף עצים,
    להכין תכניות
    ולבנות ספינה."

    (אנטואן דה סנט-אכזופרי, מחבר "הנסיך הקטן")



  4. #394
    הסמל האישי שלguy-marcus אסיסטנט חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ציטוט פורסם במקור על ידי dror11 צפה בהודעה
    עדיין לא הבנתי עד הסוף את סעיף ג', המתח הנמדד הוא אינו מתח ההדקים.
    ואיך אפשר להסביר שהמתח גדל באמצעות זה שההתנגדות גדלה בעוד שהזרם קטן..?
    כבר אעלה פתרון מלא לשאלה (-:
    מעביר שיעורים פרטיים במתמטיקה ובפיזיקה באזור פתח תקוה, לפרטים ניתן ליצור קשר דרך הודעה פרטית.

    איך בונים ספינה?


    "אוספים אנשים ונוטעים
    בהם את האהבה
    והכמיהה לים הרחב
    הגדול והאינסופי.

    ולא אוספים אנשים
    ואומרים להם לאסוף עצים,
    להכין תכניות
    ולבנות ספינה."

    (אנטואן דה סנט-אכזופרי, מחבר "הנסיך הקטן")



  5. #395
    הסמל האישי שלguy-marcus אסיסטנט חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    מצ"ב פתרון לשאלה מספר 24! (מעגלי זרם ישר)
    קבצים מצורפים קבצים מצורפים
    מעביר שיעורים פרטיים במתמטיקה ובפיזיקה באזור פתח תקוה, לפרטים ניתן ליצור קשר דרך הודעה פרטית.

    איך בונים ספינה?


    "אוספים אנשים ונוטעים
    בהם את האהבה
    והכמיהה לים הרחב
    הגדול והאינסופי.

    ולא אוספים אנשים
    ואומרים להם לאסוף עצים,
    להכין תכניות
    ולבנות ספינה."

    (אנטואן דה סנט-אכזופרי, מחבר "הנסיך הקטן")



  6. #396
    משתמש רשום חבר Emath

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    אשמח לפתרון מלא והסברים לתרגיל 23 סעיפים ב' ו-ה'...
    וכמובן מצפה לתרגיל 25 !
    אהבתי svpam123 אהב \ אהבו את התגובה
     

  7. #397
    הסמל האישי שלguy-marcus אסיסטנט חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ציטוט פורסם במקור על ידי svpam123 צפה בהודעה
    שאלה לגבי הפתרון של 22 סעיף ד', משהו ממש לא מסתדר לי -
    1. ככל שt משתנה, כך גם משתנה אורך הצלע של המשולש שנכנסת, נכון?
    ידוע לנו שההתנגדות הכוללת היא R. אז איך בדיוק השתמשנו בR בתור ההתנגדות, אם ההתנגדות לא קבועה?
    נגיד שרק חצי צלע נכנסה, אז R קטן יותר.
    אני לא מבין איך זה בא לידי ביטוי בפתרון שהוצג פה.

    2. למה משתמשים בנוסחה שאפסילון הוא vLB?
    הרי זו נוסחה של כא"מ מושרה בתיל מוליך. אורך התיל הוא לא L. למה לא מחשבים את היקף המשולש?

    3. למה לא השתמשנו בנוסחה של שינוי שטף?

    תודה
    שאלות מצוינות, וטוב ששאלת!

    1. הזרם זורם בכל מעגל המשולש, ולא רק בצלע אחת ממנו, לכן R שנציב בחוק אוהם יהיה ההתנגדות הכוללת. הכא"מ המושרה נובע מפער אנרגטי-פוטנציאלי הנוצר בין הדקי המוליך (הצלע)- שכעת מתפקד כסוללה, ולכן כשם שאינך יכול למצוא את מפל המתח על סוללה ע"י החישוב V=Ir (כשההתנגדות הפנימית היא r) כך אותו אפסילון הוא אינו מפל המתח בין הדקי הצלע, אלא מפל המתח על כל חלקי המעגל (כלומר על כל ההיקף).

    2. יתכן ופתרונו של אביחי לא הובן נכון. אורך התיל שבנוסחה מיצג את אורך התיל בכיוון הניצב למהירות שבמקרה הספציפי הזה (משולש ישר זווית ושווה שוקיים) שווה לחלק אחר של המשולש שמתקדם (בהיכנסו לשדה). ליתר בטחון אעלה פתרון מלא נוסף עוד כמה דקות.

    3. אין סיבה. באותה מידה יכולנו להשתמש בדרך הזו ואם תרצה אעלה פתרון נוסף לסעיף זה בדרך הנ"ל.

    מקווה שברור ואם לא רק תגיד!
    אהבתי avihay144, svpam123 אהב \ אהבו את התגובה
     
    מעביר שיעורים פרטיים במתמטיקה ובפיזיקה באזור פתח תקוה, לפרטים ניתן ליצור קשר דרך הודעה פרטית.

    איך בונים ספינה?


    "אוספים אנשים ונוטעים
    בהם את האהבה
    והכמיהה לים הרחב
    הגדול והאינסופי.

    ולא אוספים אנשים
    ואומרים להם לאסוף עצים,
    להכין תכניות
    ולבנות ספינה."

    (אנטואן דה סנט-אכזופרי, מחבר "הנסיך הקטן")



  8. #398
    הסמל האישי שלTTAJTA4 משתמש רשום חבר Emath מתקדם

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    האם השאלה 25 תיצא היום?

  9. #399
    הסמל האישי שלguy-marcus אסיסטנט חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ציטוט פורסם במקור על ידי svpam123 צפה בהודעה
    שאלות לגבי תרגיל 23 -

    1. אני לא מבין את ההסבר עבור המינוס שבסעיף ב'.
    אם לפי דברי אביחי הפרש פוטנציאלים הוא מתח סופי פחות התחלתי, אז בין 0 ל1 לדוגמא, ההתחלתי הוא 1 והסופי הוא 2.
    2 פחות 1 זה 1.
    בעמוד 68 של יורם אשל (אני יודע שלאביחי אין, גיא אם יש לך אשמח אם תוכל להציץ. אם לא אני אסרוק את העמוד) הנוסחה מופיעה ללא המינוס.

    2. למה לא ניתן בסעיף ג' לחשב אנרגיה בנקודה X = 0, ואנרגיה קינטית + חשמלית בX=6, ומשם למצוא את המהירות?
    האם זה בגלל שלא אמרו לנו שבX=0 שהוא לא בתנועה?

    3. לא הבנתי מה צריך לצייר בסעיף ה'.

    תודה
    1. דלתא x יהיה שלילי והמינוס לפני השבר הוא כדי שהביטוי הכולל יחזור לסימן המקורי שלו (שלא נהפוך בטעות את כיוון השדה).

    2. האנרגיה הקינטית ניתנת ב- x=0...

    3. כבר אעלה פתרון + השרטוט
    אהבתי svpam123 אהב \ אהבו את התגובה
     
    מעביר שיעורים פרטיים במתמטיקה ובפיזיקה באזור פתח תקוה, לפרטים ניתן ליצור קשר דרך הודעה פרטית.

    איך בונים ספינה?


    "אוספים אנשים ונוטעים
    בהם את האהבה
    והכמיהה לים הרחב
    הגדול והאינסופי.

    ולא אוספים אנשים
    ואומרים להם לאסוף עצים,
    להכין תכניות
    ולבנות ספינה."

    (אנטואן דה סנט-אכזופרי, מחבר "הנסיך הקטן")



  10. #400
    משתמש רשום חבר Emath

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ציטוט פורסם במקור על ידי svpam123 צפה בהודעה
    שאלות לגבי תרגיל 23 -

    1. אני לא מבין את ההסבר עבור המינוס שבסעיף ב'.
    אם לפי דברי אביחי הפרש פוטנציאלים הוא מתח סופי פחות התחלתי, אז בין 0 ל1 לדוגמא, ההתחלתי הוא 1 והסופי הוא 2.
    2 פחות 1 זה 1.
    בעמוד 68 של יורם אשל (אני יודע שלאביחי אין, גיא אם יש לך אשמח אם תוכל להציץ. אם לא אני אסרוק את העמוד) הנוסחה מופיעה ללא המינוס.

    2. למה לא ניתן בסעיף ג' לחשב אנרגיה בנקודה X = 0, ואנרגיה קינטית + חשמלית בX=6, ומשם למצוא את המהירות?
    האם זה בגלל שלא אמרו לנו שבX=0 שהוא לא בתנועה?

    3. לא הבנתי מה צריך לצייר בסעיף ה'.

    תודה
    זאת נוסחה שלמדנו בכיתה, וגם באחד השאלונים אם אני לא טועב ב-2010 שאלה 1 היה צורך בנוסחה הזאת והם ציינו אותה בשאלה מכיוון שהיא לא בדף נוסחאות.
    ישנה נוסחה קצת שונה עם מתח ולא הפרש פוטנציאלים, כבר קראת מה רשמתי על זה.
    בכל מקרה המורה שלי אמר שכדאי לזכור אותה...
    * בסעיף ג' אמרו שאיזה מהירות צריך להניע את החלקיק כדי שיגיע לx=6 כלומרהוא לא יוצא ממהירות אפס, אתה צריך להסתמך על העיקרון שאם הוא יצא במהירות v ובפוטנציאל מסויים, כאשר הוא שוב יהיה באותה פוטנציאל התחלתי הוא יהיה באותה מהירות v.
    * לגבי הסרטוט צריך לצייר קווים שווי פוטנציאל, מכיוון שהמטען נקודתי בכל מרחק r מהמטען הפוטנציאל שווה, לכן בעצם זה כמו מעגלים שמקיפים את המטען שבכל מעגל הפוטנציאל שונה, אך בכל נק' על המעגל ישנו אותו פוטנציאל.

  11. #401
    הסמל האישי שלguy-marcus אסיסטנט חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ציטוט פורסם במקור על ידי shirly צפה בהודעה
    אשמח לפתרון מלא והסברים לתרגיל 23 סעיפים ב' ו-ה'...
    וכמובן מצפה לתרגיל 25 !
    כבר יועלו שניהם (:
    מעביר שיעורים פרטיים במתמטיקה ובפיזיקה באזור פתח תקוה, לפרטים ניתן ליצור קשר דרך הודעה פרטית.

    איך בונים ספינה?


    "אוספים אנשים ונוטעים
    בהם את האהבה
    והכמיהה לים הרחב
    הגדול והאינסופי.

    ולא אוספים אנשים
    ואומרים להם לאסוף עצים,
    להכין תכניות
    ולבנות ספינה."

    (אנטואן דה סנט-אכזופרי, מחבר "הנסיך הקטן")



  12. #402
    הסמל האישי שלguy-marcus אסיסטנט חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ציטוט פורסם במקור על ידי TTAJTA4 צפה בהודעה
    האם השאלה 25 תיצא היום?
    כמה דקות (:
    מעביר שיעורים פרטיים במתמטיקה ובפיזיקה באזור פתח תקוה, לפרטים ניתן ליצור קשר דרך הודעה פרטית.

    איך בונים ספינה?


    "אוספים אנשים ונוטעים
    בהם את האהבה
    והכמיהה לים הרחב
    הגדול והאינסופי.

    ולא אוספים אנשים
    ואומרים להם לאסוף עצים,
    להכין תכניות
    ולבנות ספינה."

    (אנטואן דה סנט-אכזופרי, מחבר "הנסיך הקטן")



  13. #403
    הסמל האישי שלguy-marcus אסיסטנט חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    אז ככה חברס, ידוע לי שחלק פתרו כבר את שאלה 4 ממתכונת חמד"ע, אך בכ"ז אכניס אותה עכשיו לתוכן (שאלה מעולה לתרגול שדות מגנטיים של תיילים) בנוסף לשאלה נוספת שתעלה יחד איתה לח'ברה שכבר עשו את מתכונת חמד"ע.
    מעביר שיעורים פרטיים במתמטיקה ובפיזיקה באזור פתח תקוה, לפרטים ניתן ליצור קשר דרך הודעה פרטית.

    איך בונים ספינה?


    "אוספים אנשים ונוטעים
    בהם את האהבה
    והכמיהה לים הרחב
    הגדול והאינסופי.

    ולא אוספים אנשים
    ואומרים להם לאסוף עצים,
    להכין תכניות
    ולבנות ספינה."

    (אנטואן דה סנט-אכזופרי, מחבר "הנסיך הקטן")



  14. #404
    משתמש רשום חבר Emath

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ציטוט פורסם במקור על ידי guy-marcus צפה בהודעה
    להלן שאלה 25 ממתכונת חמד"ע,
    פתרון נוסף לזה של אביחי אעלה בהמשך.
    אם אני לא טועה כבר העלת אותה בשאלה מספר 19...

  15. #405
    הסמל האישי שלguy-marcus אסיסטנט חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ולהלן שאלה מס' 25 ( תודה אביחי (: ) על מאזני זרם (:
    פתרון יועלה בהמשך, וכן שאלה נוספת
    קבצים מצורפים קבצים מצורפים
    נערך לאחרונה על ידי guy-marcus, 12-05-2012 בשעה 21:49
    מעביר שיעורים פרטיים במתמטיקה ובפיזיקה באזור פתח תקוה, לפרטים ניתן ליצור קשר דרך הודעה פרטית.

    איך בונים ספינה?


    "אוספים אנשים ונוטעים
    בהם את האהבה
    והכמיהה לים הרחב
    הגדול והאינסופי.

    ולא אוספים אנשים
    ואומרים להם לאסוף עצים,
    להכין תכניות
    ולבנות ספינה."

    (אנטואן דה סנט-אכזופרי, מחבר "הנסיך הקטן")



עמוד 27 מתוך 61 ראשוןראשון ... 17 25 26 27 28 29 37 ... אחרוןאחרון

מידע אודות האשכול הנוכחי

Users Browsing this Thread

כרגע 1 משתמשים צופים באשכול זה. (0 חברים ו 1 אורחים )

ביקרו באשכול זה : 2

הרשאות

  • אתה לא יכול לפרסם אשכולות חדשים
  • אתה לא יכול לפרסם תגובות
  • אתה לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
  • אתה לא יכול לערוך את הודעותיך
  •  
אודות Emath
האתר Emath הינו יוזמה פרטית והוקם בתחילת שנת 2008 .
מטרתנו הינה למנף את הישגי התלמידים למתמטיקה ופיסיקה בארץ בכלל ובפרט בקרב תלמידי התיכון .
אנו מספקים מספר שירותים לתלמיד, ביניהם גישה למאות אלפי פתרונות איכותיים לתרגילים, פורום עזרה במתמטיקה ופיסיקה הגדול מסוגו בארץ, מאגר סיכומים, מרתונים בוידאו, פתרונות לבגרויות ועוד.
כלים אלו, מאפשרים לכל אחד, ללא תלות במיקומו, ללמוד, לתרגל ולהתמקצע על-מנת להתכונן בצורה מיטבית לבגרות במתמטיקה או פיסיקה .

לכל שאלה ניתן ליצור איתנו קשר
הצטרפו אלינו