עמוד 33 מתוך 61 ראשוןראשון ... 23 31 32 33 34 35 43 ... אחרוןאחרון
מציג תוצאות 481 עד 495 מתוך 914

אשכול: פרויקט ההכנה לבגרות בחשמל ואלקטרומגנטיות 2012!!! ~EMath~

  1. #481
    משתמש רשום משתמש מתחיל

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    אם אני נותן הסבר מילולי בסעיף ב' בשאלה 15
    https://www.emath.co.il/forums/%D7%97...htm#post314712

    זה תופס?? כמובן הסבר מלא של "סגירת המפסק מקצר את הנגדים וההתנגדות השקולה במעגל קטנה, לפי חוק אוהם יש יחס הפוך בין הזרם הכולל במעל לבין ההתנגדות הכוללת במעגל"

  2. #482
    משתמש רשום משתמש מתחיל

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ציטוט פורסם במקור על ידי guy-marcus צפה בהודעה


    העלה לפה את פתרונך ונמצא את הטעות...
    אין בעיה, אעלה עוד מעט אבל כעיקרון השיטה נכונה?

  3. #483
    משתמש רשום משתמש מתחיל

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    בשאלה מס' 20 סעיף ב', אני לא מסכים שהשדה המגנטי מX ל Y(ע"פ התשובות)
    הרי הזרם הוא מD ל C,
    והכוח פועל כלפי מטה כי הכף יורדת , אז השדה המגנטי הוא מ Y ל X

  4. #484
    הסמל האישי שלguy-marcus אסיסטנט חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ציטוט פורסם במקור על ידי kolxxx צפה בהודעה
    פתרונות סופיים:


    אפשר לדעת אם צדקתי אני אעלה פתרון מלא....
    תשובותיך נכונות, והכוונה בסעיף האחרון היא לקחת בחשבון את ההשפעה של השדה + ההשפעה של המטענים... (:
    מעביר שיעורים פרטיים במתמטיקה ובפיזיקה באזור פתח תקוה, לפרטים ניתן ליצור קשר דרך הודעה פרטית.

    איך בונים ספינה?


    "אוספים אנשים ונוטעים
    בהם את האהבה
    והכמיהה לים הרחב
    הגדול והאינסופי.

    ולא אוספים אנשים
    ואומרים להם לאסוף עצים,
    להכין תכניות
    ולבנות ספינה."

    (אנטואן דה סנט-אכזופרי, מחבר "הנסיך הקטן")



  5. #485
    הסמל האישי שלguy-marcus אסיסטנט חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ציטוט פורסם במקור על ידי evenflow צפה בהודעה
    אם אני נותן הסבר מילולי בסעיף ב' בשאלה 15
    https://www.emath.co.il/forums/%D7%97...htm#post314712

    זה תופס?? כמובן הסבר מלא של "סגירת המפסק מקצר את הנגדים וההתנגדות השקולה במעגל קטנה, לפי חוק אוהם יש יחס הפוך בין הזרם הכולל במעל לבין ההתנגדות הכוללת במעגל"
    ודאי (:
    אהבתי evenflow אהב \ אהבו את התגובה
     
    מעביר שיעורים פרטיים במתמטיקה ובפיזיקה באזור פתח תקוה, לפרטים ניתן ליצור קשר דרך הודעה פרטית.

    איך בונים ספינה?


    "אוספים אנשים ונוטעים
    בהם את האהבה
    והכמיהה לים הרחב
    הגדול והאינסופי.

    ולא אוספים אנשים
    ואומרים להם לאסוף עצים,
    להכין תכניות
    ולבנות ספינה."

    (אנטואן דה סנט-אכזופרי, מחבר "הנסיך הקטן")



  6. #486
    הסמל האישי שלguy-marcus אסיסטנט חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ציטוט פורסם במקור על ידי MMS צפה בהודעה
    אין בעיה, אעלה עוד מעט אבל כעיקרון השיטה נכונה?
    ממה שתיארת הבנתי שכן. בדוק אולי זו טעות חישוב.
    מעביר שיעורים פרטיים במתמטיקה ובפיזיקה באזור פתח תקוה, לפרטים ניתן ליצור קשר דרך הודעה פרטית.

    איך בונים ספינה?


    "אוספים אנשים ונוטעים
    בהם את האהבה
    והכמיהה לים הרחב
    הגדול והאינסופי.

    ולא אוספים אנשים
    ואומרים להם לאסוף עצים,
    להכין תכניות
    ולבנות ספינה."

    (אנטואן דה סנט-אכזופרי, מחבר "הנסיך הקטן")



  7. #487
    הסמל האישי שלguy-marcus אסיסטנט חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ציטוט פורסם במקור על ידי godlikeny צפה בהודעה
    בשאלה מס' 20 סעיף ב', אני לא מסכים שהשדה המגנטי מX ל Y(ע"פ התשובות)
    הרי הזרם הוא מD ל C,
    והכוח פועל כלפי מטה כי הכף יורדת , אז השדה המגנטי הוא מ Y ל X
    נכון, אבל חשוב, איזה כוח פועל מטה?
    הכוח שהתיל מפעיל על הכף. כיוון שהשדה המגנטי מהכף מפעיל כוח למעלה על התיל, מתחייב ע"פ חוק שלישי של ניוטון שהתיל יפעיל כוח על הכף, וההפך. כלומר הכף יורדת כיוון שהיא מפעילה על התיל כוח כלפי מעלה.
    מעביר שיעורים פרטיים במתמטיקה ובפיזיקה באזור פתח תקוה, לפרטים ניתן ליצור קשר דרך הודעה פרטית.

    איך בונים ספינה?


    "אוספים אנשים ונוטעים
    בהם את האהבה
    והכמיהה לים הרחב
    הגדול והאינסופי.

    ולא אוספים אנשים
    ואומרים להם לאסוף עצים,
    להכין תכניות
    ולבנות ספינה."

    (אנטואן דה סנט-אכזופרי, מחבר "הנסיך הקטן")



  8. #488
    הסמל האישי שלguy-marcus אסיסטנט חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    להלן פתרון לשאלת מתכונת חמד"ע (: (כבר אערוך את הסדר המספרי בהודעה הראשית)
    קבצים מצורפים קבצים מצורפים
    • סוג הקובץ: jpg 1.jpg‏ (530.9 ק"ב , 126 צפיות)
    אהבתי svpam123 אהב \ אהבו את התגובה
     
    מעביר שיעורים פרטיים במתמטיקה ובפיזיקה באזור פתח תקוה, לפרטים ניתן ליצור קשר דרך הודעה פרטית.

    איך בונים ספינה?


    "אוספים אנשים ונוטעים
    בהם את האהבה
    והכמיהה לים הרחב
    הגדול והאינסופי.

    ולא אוספים אנשים
    ואומרים להם לאסוף עצים,
    להכין תכניות
    ולבנות ספינה."

    (אנטואן דה סנט-אכזופרי, מחבר "הנסיך הקטן")



  9. #489
    הסמל האישי שלTTAJTA4 משתמש רשום חבר Emath מתקדם

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ציטוט פורסם במקור על ידי guy-marcus צפה בהודעה
    והשאלה הנוספת:
    שאלה קלה




    *מצטער על הכתב אם הוא לא מובן ומצטער שלא יכול לשים את זה בספויילר או בקישור (לא יודע איך)
    אהבתי פרויקט ההכנה לבגרות בחשמל ואלקטרומגנטיות 2012!!! ~EMath~guy-marcusפרויקט ההכנה לבגרות בחשמל ואלקטרומגנטיות 2012!!! ~EMath~, shirly, yaron0 אהב \ אהבו את התגובה
     

  10. #490
    משתמש רשום משתמש מתחיל

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    אפשר הסבר עבור הסעיף האחרון בתרגיל 18 בבקשה ?

  11. #491
    הסמל האישי שלTTAJTA4 משתמש רשום חבר Emath מתקדם

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ציטוט פורסם במקור על ידי orlitman צפה בהודעה
    אפשר הסבר עבור הסעיף האחרון בתרגיל 18 בבקשה ?
    פתחנו ביטוי של מהירות כפונקציה של מסה. הביטוי:

    מהביטוי ניתן להסיק כי השיפוע יהיה:
    ולכן נמצא את שיפוע הגרף על פי הנוסחה של שינוי שיעורי ציר אנכי חלקי שינוי שיעורי ציר אופקי. שיפוע הגרף יהיה 2600.
    נשווה את זה לביטוי:




    אהבתי פרויקט ההכנה לבגרות בחשמל ואלקטרומגנטיות 2012!!! ~EMath~guy-marcusפרויקט ההכנה לבגרות בחשמל ואלקטרומגנטיות 2012!!! ~EMath~ אהב \ אהבו את התגובה
     

  12. #492
    משתמש רשום חבר Emath

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ציטוט פורסם במקור על ידי avihay144 צפה בהודעה
    בדף נוסחאות ישנה נוסחה ששדה שווה למתח חלקי המרחק , אבל מתח והפרש פוטנציאלים זה לא אותו דבר....
    מתח - פוטנציאל התחלתי פחות פוטנציאל סופי.
    הפרש פוטנציאלים - פוטנציאל סופי פחות פוטנציאל התחלתי.
    התבלבלתי קצת..מתח זה לא אומר הפרש פוטנציאלים?

  13. #493
    הסמל האישי שלguy-marcus אסיסטנט חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ציטוט פורסם במקור על ידי TTAJTA4 צפה בהודעה
    שאלה קלה




    *מצטער על הכתב אם הוא לא מובן ומצטער שלא יכול לשים את זה בספויילר או בקישור (לא יודע איך)
    נכפר על זה בשאלה הבאה... (;

    (ותשובותיך נכונות )
    נערך לאחרונה על ידי guy-marcus, 13-05-2012 בשעה 19:37
    מעביר שיעורים פרטיים במתמטיקה ובפיזיקה באזור פתח תקוה, לפרטים ניתן ליצור קשר דרך הודעה פרטית.

    איך בונים ספינה?


    "אוספים אנשים ונוטעים
    בהם את האהבה
    והכמיהה לים הרחב
    הגדול והאינסופי.

    ולא אוספים אנשים
    ואומרים להם לאסוף עצים,
    להכין תכניות
    ולבנות ספינה."

    (אנטואן דה סנט-אכזופרי, מחבר "הנסיך הקטן")



  14. #494
    הסמל האישי שלguy-marcus אסיסטנט חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ציטוט פורסם במקור על ידי יעל. צפה בהודעה
    התבלבלתי קצת..מתח זה לא אומר הפרש פוטנציאלים?
    אביחי הגדיר במדויק את המשמעויות. למעשה זה משנה רק לסימן (שלילי/חיובי).
    מעביר שיעורים פרטיים במתמטיקה ובפיזיקה באזור פתח תקוה, לפרטים ניתן ליצור קשר דרך הודעה פרטית.

    איך בונים ספינה?


    "אוספים אנשים ונוטעים
    בהם את האהבה
    והכמיהה לים הרחב
    הגדול והאינסופי.

    ולא אוספים אנשים
    ואומרים להם לאסוף עצים,
    להכין תכניות
    ולבנות ספינה."

    (אנטואן דה סנט-אכזופרי, מחבר "הנסיך הקטן")



  15. #495
    הסמל האישי שלguy-marcus אסיסטנט חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    מצ"ב פתרון נוסף לשאלה מספר 27 (:
    קבצים מצורפים קבצים מצורפים
    מעביר שיעורים פרטיים במתמטיקה ובפיזיקה באזור פתח תקוה, לפרטים ניתן ליצור קשר דרך הודעה פרטית.

    איך בונים ספינה?


    "אוספים אנשים ונוטעים
    בהם את האהבה
    והכמיהה לים הרחב
    הגדול והאינסופי.

    ולא אוספים אנשים
    ואומרים להם לאסוף עצים,
    להכין תכניות
    ולבנות ספינה."

    (אנטואן דה סנט-אכזופרי, מחבר "הנסיך הקטן")



עמוד 33 מתוך 61 ראשוןראשון ... 23 31 32 33 34 35 43 ... אחרוןאחרון

מידע אודות האשכול הנוכחי

Users Browsing this Thread

כרגע 1 משתמשים צופים באשכול זה. (0 חברים ו 1 אורחים )

ביקרו באשכול זה : 10

הרשאות

  • אתה לא יכול לפרסם אשכולות חדשים
  • אתה לא יכול לפרסם תגובות
  • אתה לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
  • אתה לא יכול לערוך את הודעותיך
  •  
אודות Emath
האתר Emath הינו יוזמה פרטית והוקם בתחילת שנת 2008 .
מטרתנו הינה למנף את הישגי התלמידים למתמטיקה ופיסיקה בארץ בכלל ובפרט בקרב תלמידי התיכון .
אנו מספקים מספר שירותים לתלמיד, ביניהם גישה למאות אלפי פתרונות איכותיים לתרגילים, פורום עזרה במתמטיקה ופיסיקה הגדול מסוגו בארץ, מאגר סיכומים, מרתונים בוידאו, פתרונות לבגרויות ועוד.
כלים אלו, מאפשרים לכל אחד, ללא תלות במיקומו, ללמוד, לתרגל ולהתמקצע על-מנת להתכונן בצורה מיטבית לבגרות במתמטיקה או פיסיקה .

לכל שאלה ניתן ליצור איתנו קשר
הצטרפו אלינו