עמוד 4 מתוך 61 ראשוןראשון ... 2 3 4 5 6 14 54 ... אחרוןאחרון
מציג תוצאות 46 עד 60 מתוך 914

אשכול: פרויקט ההכנה לבגרות בחשמל ואלקטרומגנטיות 2012!!! ~EMath~

  1. #46
    הסמל האישי שלguy-marcus אסיסטנט חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ציטוט פורסם במקור על ידי yaron0 צפה בהודעה
    יש לי בעיה עם סעיף ו'
    תקשיב
    נכון הכוח המגנטי ביחס למישור הדף הוא למטה
    הכוח החשמלי הנדרש בשביל לקיים את החוק הראשון של ניוטון הוא אמור להיות למעלה
    אם כך ,מכיוון שמדובר במטען שלילי
    כיוון השדה צריך להיות למטה ולא למעלה
    בפתרונות שלכם אני רואה שאתם רושמים שכיוון השדה צריך להיות למעלה
    לא מובן לי
    צודק, תודה על ההערה המחכימה (:
    כבר אתקן, אשתמש בנימוק קצת שונה משלך אגב, סתם כי תמיד כדאי לראות כמה גישות (:
    אהבתי yaron0 אהב \ אהבו את התגובה
     
    מעביר שיעורים פרטיים במתמטיקה ובפיזיקה באזור פתח תקוה, לפרטים ניתן ליצור קשר דרך הודעה פרטית.

    איך בונים ספינה?


    "אוספים אנשים ונוטעים
    בהם את האהבה
    והכמיהה לים הרחב
    הגדול והאינסופי.

    ולא אוספים אנשים
    ואומרים להם לאסוף עצים,
    להכין תכניות
    ולבנות ספינה."

    (אנטואן דה סנט-אכזופרי, מחבר "הנסיך הקטן")



  2. #47
    הסמל האישי שלguy-marcus אסיסטנט חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    מעביר שיעורים פרטיים במתמטיקה ובפיזיקה באזור פתח תקוה, לפרטים ניתן ליצור קשר דרך הודעה פרטית.

    איך בונים ספינה?


    "אוספים אנשים ונוטעים
    בהם את האהבה
    והכמיהה לים הרחב
    הגדול והאינסופי.

    ולא אוספים אנשים
    ואומרים להם לאסוף עצים,
    להכין תכניות
    ולבנות ספינה."

    (אנטואן דה סנט-אכזופרי, מחבר "הנסיך הקטן")



  3. #48
    הסמל האישי שלguy-marcus אסיסטנט חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    לכל המעוניינים- מצ"ב פתרון שאלה 3
    קבצים מצורפים קבצים מצורפים
    אהבתי svpam123 אהב \ אהבו את התגובה
     
    מעביר שיעורים פרטיים במתמטיקה ובפיזיקה באזור פתח תקוה, לפרטים ניתן ליצור קשר דרך הודעה פרטית.

    איך בונים ספינה?


    "אוספים אנשים ונוטעים
    בהם את האהבה
    והכמיהה לים הרחב
    הגדול והאינסופי.

    ולא אוספים אנשים
    ואומרים להם לאסוף עצים,
    להכין תכניות
    ולבנות ספינה."

    (אנטואן דה סנט-אכזופרי, מחבר "הנסיך הקטן")



  4. #49
    חבר בכיר חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    שאלה לגבי תרגיל 3 סעיף ב' -
    האם מה שעשיתי פה נכון -



    ב4 שניות במהירות 0.3 הוא עושה דרך של 1.2 מטר.
    לפי פיתגורס, AF שווה \frac{\sqrt{3}}{20}
    AF + FG = \frac{\sqrt{3}}{20} + 1.2 = 1.2866

    משפט סינוסים במשולש AEG יעזור לנו למצוא את GE -
    \frac{1.2866}{sin60}=\frac{GE}{sin30}

    DE = 2GE = 0.7428\cdot 2 = 1.4856

    שטח הטרפז CBED הוא S_C_B_E_D = \frac{FG\cdot(a + DE)}{2} = \frac{1.2(0.1+1.4856)}{2}= 0.951


    כא"מ מושרה שווה לשינוי השטף חלקי הזמן, נכון?
    ולכן \varepsilon = \frac{0.9513\cdot B}{4}=\frac{0.9513 \cdot 0.5}{4}=0.1189V

    אבל זה שונה מהתשובות שלכם.
    למה זה לא נכון?
    נערך לאחרונה על ידי svpam123, 21-04-2012 בשעה 10:08

  5. #50
    הסמל האישי שלguy-marcus אסיסטנט חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ציטוט פורסם במקור על ידי svpam123 צפה בהודעה
    שאלה לגבי תרגיל 3 סעיף ב' -
    האם מה שעשיתי פה נכון -



    ב4 שניות במהירות 0.3 הוא עושה דרך של 1.2 מטר.
    לפי פיתגורס, AF שווה \frac{\sqrt{3}}{20}
    AF + FG = \frac{\sqrt{3}}{20} + 1.2 = 1.2866

    משפט סינוסים במשולש AEG יעזור לנו למצוא את GE -
    \frac{1.2866}{sin60}=\frac{GE}{sin30}

    DE = 2GE = 0.7428\cdot 2 = 1.4856

    שטח הטרפז CBED הוא S_C_B_E_D = \frac{FG\cdot(a + DE)}{2} = \frac{1.2(0.1+1.4856)}{2}= 0.951


    כא"מ מושרה שווה לשינוי השטף חלקי הזמן, נכון?
    ולכן \varepsilon = \frac{0.9513\cdot B}{4}=\frac{0.9513 \cdot 0.5}{4}=0.1189V

    אבל זה שונה מהתשובות שלכם.
    למה זה לא נכון?
    שאלה מצוינת! (:
    המשפט שהדגשתי מדבריך נכון אך ורק עבור ערכים קטנים של dt
    הווה אומר:
    הכא"מ המושרה הרגעי שווה לנגזרת השטף המגנטי לפי הזמן.
    הכא"מ המושרה הממוצע שווה לשינוי השטף חלקי הזמן.
    מעביר שיעורים פרטיים במתמטיקה ובפיזיקה באזור פתח תקוה, לפרטים ניתן ליצור קשר דרך הודעה פרטית.

    איך בונים ספינה?


    "אוספים אנשים ונוטעים
    בהם את האהבה
    והכמיהה לים הרחב
    הגדול והאינסופי.

    ולא אוספים אנשים
    ואומרים להם לאסוף עצים,
    להכין תכניות
    ולבנות ספינה."

    (אנטואן דה סנט-אכזופרי, מחבר "הנסיך הקטן")



  6. #51
    הסמל האישי שלguy-marcus אסיסטנט חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    קדימה חברס!
    שאלה רביעית מצורפת, בנושא חוק קולון, שדה ופוטנציאל!
    פתרונות בהמשך... בהצלחה
    קבצים מצורפים קבצים מצורפים
    מעביר שיעורים פרטיים במתמטיקה ובפיזיקה באזור פתח תקוה, לפרטים ניתן ליצור קשר דרך הודעה פרטית.

    איך בונים ספינה?


    "אוספים אנשים ונוטעים
    בהם את האהבה
    והכמיהה לים הרחב
    הגדול והאינסופי.

    ולא אוספים אנשים
    ואומרים להם לאסוף עצים,
    להכין תכניות
    ולבנות ספינה."

    (אנטואן דה סנט-אכזופרי, מחבר "הנסיך הקטן")



  7. #52
    חבר בכיר חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ציטוט פורסם במקור על ידי guy-marcus צפה בהודעה


    שאלה מצוינת! (:
    המשפט שהדגשתי מדבריך נכון אך ורק עבור ערכים קטנים של dt
    הווה אומר:
    הכא"מ המושרה הרגעי שווה לנגזרת השטף המגנטי לפי הזמן.
    הכא"מ המושרה הממוצע שווה לשינוי השטף חלקי הזמן.
    אני מודה שלא הבנתי את ההסבר שלך.

    ובהנחה שלא ניתן להשתמש בנוסחה, איך יכלתי לפתור את התרגיל בעזרת חישוב השטחים ושינוי השטף?

  8. #53
    משתמש רשום חבר Emath

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

      פרויקט ההכנה לבגרות בחשמל ואלקטרומגנטיות 2012!!! ~EMath~ ספוילר:  
    א. שליש מאורך התייל
    ב.\frac{50kq^2}{4L^2} כיוון השדה שמאלה
    ג.\frac{11kq}{L}
    ד.הוא ינוע לשמאל (מטען חיובי בשדה חשמלי
    ה.אני לא ממש יודע
    האם זה נכון?
    נערך לאחרונה על ידי yaron0, 22-04-2012 בשעה 00:19

  9. #54
    הסמל האישי שלguy-marcus אסיסטנט חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ציטוט פורסם במקור על ידי svpam123 צפה בהודעה
    אני מודה שלא הבנתי את ההסבר שלך.

    ובהנחה שלא ניתן להשתמש בנוסחה, איך יכלתי לפתור את התרגיל בעזרת חישוב השטחים ושינוי השטף?
    אין בעיה, אסביר בהרחבה (:

    הכא"מ המושרה בנקודת זמן מסוימת אינו שווה (במדויק) לשינוי בשטף חלקי הזמן (שמההתחלה ועד לאותה נקודת זמן).
    מה ששווה לשינוי בשטף חלקי הזמן הוא הכא"מ הממוצע בטווח זמן זה.
    כאשר אתה מתבקש לחשב את הכא"מ המושרה בנקודת זמן מסוימת הכוונה לכא"מ המושרה הרגעי.
    העיקרון דומה לאופן חישוב המהירות הרגעית.
    אכן נוסחה זו לא תעזור לנו פה. אבל ניתן להשתמש בנוסחה לפיה הכא"מ המושרה הרגעי שווה לערך נגזרת השטף באותו הרגע.
    אז איך אפשר לפתור את התרגיל בעזרת חישוב השטחים ושינוי השטף?
    בדומה למה שאתה עשית, רק להשאיר את הנעלם t ורק בסוף להציב t=4.
    הבע את השטף ע"י t, גזור והצב t=4 והרי לך הכא"מ המושרה הנוצר במעגל ב- t=4.

    מקווה שברור (:
    אהבתי svpam123 אהב \ אהבו את התגובה
     
    מעביר שיעורים פרטיים במתמטיקה ובפיזיקה באזור פתח תקוה, לפרטים ניתן ליצור קשר דרך הודעה פרטית.

    איך בונים ספינה?


    "אוספים אנשים ונוטעים
    בהם את האהבה
    והכמיהה לים הרחב
    הגדול והאינסופי.

    ולא אוספים אנשים
    ואומרים להם לאסוף עצים,
    להכין תכניות
    ולבנות ספינה."

    (אנטואן דה סנט-אכזופרי, מחבר "הנסיך הקטן")



  10. #55
    הסמל האישי שלguy-marcus אסיסטנט חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ציטוט פורסם במקור על ידי yaron0 צפה בהודעה
      פרויקט ההכנה לבגרות בחשמל ואלקטרומגנטיות 2012!!! ~EMath~ ספוילר:  
    א. שליש מאורך התייל
    ב.\frac{50kq^2}{4L^2} כיוון השדה שמאלה
    ג.\frac{11kq}{L}
    ד.הוא ינוע לשמאל (מטען חיובי בשדה חשמלי
    ה.אני לא ממש יודע
    האם זה נכון?
    סעיף א' נכון, אבל נראה לי שמסעיף ב' יש לך טעות נגררת...
    כבר אעלה פתרון מלא, תוכל לעיין עד היכן שטעית ומשם להמשיך...
    מעביר שיעורים פרטיים במתמטיקה ובפיזיקה באזור פתח תקוה, לפרטים ניתן ליצור קשר דרך הודעה פרטית.

    איך בונים ספינה?


    "אוספים אנשים ונוטעים
    בהם את האהבה
    והכמיהה לים הרחב
    הגדול והאינסופי.

    ולא אוספים אנשים
    ואומרים להם לאסוף עצים,
    להכין תכניות
    ולבנות ספינה."

    (אנטואן דה סנט-אכזופרי, מחבר "הנסיך הקטן")



  11. #56
    הסמל האישי שלguy-marcus אסיסטנט חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    מצ"ב פתרון 4 (:
    קבצים מצורפים קבצים מצורפים
    אהבתי yaron0 אהב \ אהבו את התגובה
     
    מעביר שיעורים פרטיים במתמטיקה ובפיזיקה באזור פתח תקוה, לפרטים ניתן ליצור קשר דרך הודעה פרטית.

    איך בונים ספינה?


    "אוספים אנשים ונוטעים
    בהם את האהבה
    והכמיהה לים הרחב
    הגדול והאינסופי.

    ולא אוספים אנשים
    ואומרים להם לאסוף עצים,
    להכין תכניות
    ולבנות ספינה."

    (אנטואן דה סנט-אכזופרי, מחבר "הנסיך הקטן")



  12. #57
    משתמש רשום חבר Emath

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    כנראה שלא בריא לעשות תרגילים ב12 בלילה
    B אמרו שמאלה לA אני הלכתי ימינה
    אהבתי פרויקט ההכנה לבגרות בחשמל ואלקטרומגנטיות 2012!!! ~EMath~guy-marcusפרויקט ההכנה לבגרות בחשמל ואלקטרומגנטיות 2012!!! ~EMath~ אהב \ אהבו את התגובה
     

  13. #58
    משתמש רשום חבר Emath

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    אחלה תרגיל

  14. #59
    משתמש רשום חבר Emath

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    הודעה בקשר למעבדת החקר:
    המורה שלי לפיזיקה דיבר עם מורה שהיה לו שמגיש לבגרות בפיזיקה כבר איזה 20 שנה +, והמורה הזה אמר לו שלפי הציוד שביקשו להכין, לפי דעתו רב הסיכויים המעבדה הולכת להיות אנסין - על פריקה וטעינה של קבל, כי החומר הזה ירד במיקוד אז הם יתנו הסבק קצר על הנושא ואת הנוסחאות שלו, הוא אמר שזה תקין, כי המעבדה לא חייבת להיות על הנושאים שבתוכנית הלימודים...
    לפי דבריו הניסוי היחיד שעולה לו בראש שיכול להתבצע עם כל החומרים שהם ביקשו הוא פריקה וטעינה של קבל, שבעצם צריך למדוד זמן ולדעת כל כמה זמן כמה מתח עבר מהנגד במעגל לקבל במעגל...
    בגלל זה המורה שלנו לימד אותנו שיעור אחד עם קבלים כדי שאם זה יהיה אז יהיה לנו קצת רקע לנושא...
    (תשאלו את המורים שלכם מה הם חושבים על זה , אם זה נראה להם נכון???)

  15. #60
    הסמל האישי שלguy-marcus אסיסטנט חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ציטוט פורסם במקור על ידי avihay144 צפה בהודעה
    הודעה בקשר למעבדת החקר:
    המורה שלי לפיזיקה דיבר עם מורה שהיה לו שמגיש לבגרות בפיזיקה כבר איזה 20 שנה +, והמורה הזה אמר לו שלפי הציוד שביקשו להכין, לפי דעתו רב הסיכויים המעבדה הולכת להיות אנסין - על פריקה וטעינה של קבל, כי החומר הזה ירד במיקוד אז הם יתנו הסבק קצר על הנושא ואת הנוסחאות שלו, הוא אמר שזה תקין, כי המעבדה לא חייבת להיות על הנושאים שבתוכנית הלימודים...
    לפי דבריו הניסוי היחיד שעולה לו בראש שיכול להתבצע עם כל החומרים שהם ביקשו הוא פריקה וטעינה של קבל, שבעצם צריך למדוד זמן ולדעת כל כמה זמן כמה מתח עבר מהנגד במעגל לקבל במעגל...
    בגלל זה המורה שלנו לימד אותנו שיעור אחד עם קבלים כדי שאם זה יהיה אז יהיה לנו קצת רקע לנושא...
    (תשאלו את המורים שלכם מה הם חושבים על זה , אם זה נראה להם נכון???)
    יש מצב... אני אשאל גם את המורה שלי כשאראה אותו.
    מעביר שיעורים פרטיים במתמטיקה ובפיזיקה באזור פתח תקוה, לפרטים ניתן ליצור קשר דרך הודעה פרטית.

    איך בונים ספינה?


    "אוספים אנשים ונוטעים
    בהם את האהבה
    והכמיהה לים הרחב
    הגדול והאינסופי.

    ולא אוספים אנשים
    ואומרים להם לאסוף עצים,
    להכין תכניות
    ולבנות ספינה."

    (אנטואן דה סנט-אכזופרי, מחבר "הנסיך הקטן")



עמוד 4 מתוך 61 ראשוןראשון ... 2 3 4 5 6 14 54 ... אחרוןאחרון

מידע אודות האשכול הנוכחי

Users Browsing this Thread

כרגע 1 משתמשים צופים באשכול זה. (0 חברים ו 1 אורחים )

ביקרו באשכול זה : 2

הרשאות

  • אתה לא יכול לפרסם אשכולות חדשים
  • אתה לא יכול לפרסם תגובות
  • אתה לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
  • אתה לא יכול לערוך את הודעותיך
  •  
אודות Emath
האתר Emath הינו יוזמה פרטית והוקם בתחילת שנת 2008 .
מטרתנו הינה למנף את הישגי התלמידים למתמטיקה ופיסיקה בארץ בכלל ובפרט בקרב תלמידי התיכון .
אנו מספקים מספר שירותים לתלמיד, ביניהם גישה למאות אלפי פתרונות איכותיים לתרגילים, פורום עזרה במתמטיקה ופיסיקה הגדול מסוגו בארץ, מאגר סיכומים, מרתונים בוידאו, פתרונות לבגרויות ועוד.
כלים אלו, מאפשרים לכל אחד, ללא תלות במיקומו, ללמוד, לתרגל ולהתמקצע על-מנת להתכונן בצורה מיטבית לבגרות במתמטיקה או פיסיקה .

לכל שאלה ניתן ליצור איתנו קשר
הצטרפו אלינו