עמוד 39 מתוך 57 ראשוןראשון ... 29 37 38 39 40 41 49 ... אחרוןאחרון
מציג תוצאות 571 עד 585 מתוך 843

אשכול: מיזם ענק- הכנה לבגרות במכניקה - Emath

  1. #571
    הסמל האישי שלguy-marcus אסיסטנט חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ציטוט פורסם במקור על ידי svpam123 צפה בהודעה
    הבנתי לגבי 11, יפה לא חשבתי על זה
    רק אם לא איכפת לכם -
    "וסתם מתוך סקרנות למרות שלא ראיתי שביקשו, כי אני רוצה לנסות להבין את זה בראש -
    אם היינו עושים תרשים כוחות ברגע שהאיש בקטע המחוספס, מה היה לנו?
    T לכיוון מרכז המעגל, ואיך היינו מבטאים את החיכוך? לאיזה כיוון?"


    לגבי 10 -
    אני לא מבין איך יש תאוצה רדיאלית, הרי אמרו שהגוף במנוחה, אז לא אמור להיות שT-F=0 (כאשר F זה הכוח של הקפיץ?) (הקטע שמפה, כמו שאמרת קרייזי, ההתארכות היא 0 ולכן גם הכוח הוא 0 ואז זה יוצא שT שווה 0, ואנחנו יודעים שזה לא)
    ונגיד שזו תאוצה רדיאלית, גיא אתה כתבת פה -
    https://www.emath.co.il/forums/attach...-חלק-א-jpg
    ימין לגוף כתבת ליד החץ את הmv^2 חלקי r. אני לא מבין מה זה
    בקיצור אני אפילו לא מצליח להבין איזה כוחות פועלים על כל גוף, למה יש תאוצה, למה תאוצה רדיאלית וכו'
    בכיף למה לא,
    כיוון כח החיכוך הקינטי תמיד נגד כיוון התנועה, וגם פה..
    לגבי 10 מה שקרייזי אמר..
    מעביר שיעורים פרטיים במתמטיקה ובפיזיקה באזור פתח תקוה, לפרטים ניתן ליצור קשר דרך הודעה פרטית.

    איך בונים ספינה?


    "אוספים אנשים ונוטעים
    בהם את האהבה
    והכמיהה לים הרחב
    הגדול והאינסופי.

    ולא אוספים אנשים
    ואומרים להם לאסוף עצים,
    להכין תכניות
    ולבנות ספינה."

    (אנטואן דה סנט-אכזופרי, מחבר "הנסיך הקטן")



  2. #572
    הסמל האישי שלguy-marcus אסיסטנט חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    מצ"ב שאלה 27 (:
    קבצים מצורפים קבצים מצורפים
    מעביר שיעורים פרטיים במתמטיקה ובפיזיקה באזור פתח תקוה, לפרטים ניתן ליצור קשר דרך הודעה פרטית.

    איך בונים ספינה?


    "אוספים אנשים ונוטעים
    בהם את האהבה
    והכמיהה לים הרחב
    הגדול והאינסופי.

    ולא אוספים אנשים
    ואומרים להם לאסוף עצים,
    להכין תכניות
    ולבנות ספינה."

    (אנטואן דה סנט-אכזופרי, מחבר "הנסיך הקטן")



  3. #573
    משתמש רשום חבר Emath

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    f=\sqrt{\frac{g\tan \alpha }{4\pi ^2PA\sin \alpha }}



    כש PA\sin \alpha

    כמובן הוא הרדיוס

    צודק ?

  4. #574
    משתמש רשום חבר Emath

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    רגע ...כשבחרתי את אלפה בשביל הרכיבים הקרטזיים על הצירים
    ניחשתי כי לא ראיתי משהו שניתן לבחור בבירור כאלפה
    תוכל להסביר לי?
    ובכללי איך ניתן לזהות את אלפה בכללי בפשטות

  5. #575
    הסמל האישי שלCrazyDiamond מנהל פורום מכניקה בדימוס חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    טעיתי קודם כשאישרתי את התשובה שלך
    לא זיהית נכון באמת את הזווית

    תכף מעלה שרטוט
    קבצים מצורפים קבצים מצורפים
    נערך לאחרונה על ידי CrazyDiamond, 17-06-2011 בשעה 14:57
    אהבתי yaron0 אהב \ אהבו את התגובה
     
    תמיד רעב, זוחל אלייך כמו תולעת
    לא מכיר שום דרך אחרת
    אני יודע שאני דביק, והסבלנות שלך פוקעת
    אבל ביום כזה אנלא עוזב, אנלא עוזב

    במציאות אני נחמד יותר.


    "One good thing about music, when it hits you - you feel no pain"
    (Bob Marley, 1945-1981)

  6. #576
    משתמש רשום חבר Emath

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    זהו בגלל זה שאלתי...כי לפי מה שרשמתי זה לא קוסינוס,אלא אחד חלקי קוסינוס אם מצמצמים את הטנגס בסינוס

  7. #577
    משתמש רשום חבר Emath

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    אממ אני יודעת שאולי קצת מאוחר אבל פשוט אני עוברת תרגיל תרגיל ובשאלה 7 לא הבנתי את סעיף ד' מה הנימוק?

  8. #578
    הסמל האישי שלguy-marcus אסיסטנט חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    מצ"ב פתרון שאלה 27 (:
    קבצים מצורפים קבצים מצורפים
    נערך לאחרונה על ידי guy-marcus, 21-06-2011 בשעה 21:20
    מעביר שיעורים פרטיים במתמטיקה ובפיזיקה באזור פתח תקוה, לפרטים ניתן ליצור קשר דרך הודעה פרטית.

    איך בונים ספינה?


    "אוספים אנשים ונוטעים
    בהם את האהבה
    והכמיהה לים הרחב
    הגדול והאינסופי.

    ולא אוספים אנשים
    ואומרים להם לאסוף עצים,
    להכין תכניות
    ולבנות ספינה."

    (אנטואן דה סנט-אכזופרי, מחבר "הנסיך הקטן")



  9. #579
    הסמל האישי שלguy-marcus אסיסטנט חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ציטוט פורסם במקור על ידי shirly צפה בהודעה
    אממ אני יודעת שאולי קצת מאוחר אבל פשוט אני עוברת תרגיל תרגיל ובשאלה 7 לא הבנתי את סעיף ד' מה הנימוק?
    אף פעם לא מאוחר (:
    שנייה מסתכל...
    מעביר שיעורים פרטיים במתמטיקה ובפיזיקה באזור פתח תקוה, לפרטים ניתן ליצור קשר דרך הודעה פרטית.

    איך בונים ספינה?


    "אוספים אנשים ונוטעים
    בהם את האהבה
    והכמיהה לים הרחב
    הגדול והאינסופי.

    ולא אוספים אנשים
    ואומרים להם לאסוף עצים,
    להכין תכניות
    ולבנות ספינה."

    (אנטואן דה סנט-אכזופרי, מחבר "הנסיך הקטן")



  10. #580
    הסמל האישי שלguy-marcus אסיסטנט חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    אז ככה, ברגע שנעז הכדור מידי האסטרונאוט, לחללית ולכדור מהירויות שוות. כמו כן ע"י הצבת הנתונים בנוסחה g=\frac{GM}{r^2} עבור החללית ועבור הכדור ניתן להגיע לתאוצה שווה עבור החללית והכדור. החללית והכדור "נופלים" באותה התאוצה לכדור הארץ, כמו כן מהירויותיהם שוות ורדיוס המסלול זהה ולכן הם יבצעו בדיוק את אותה התנועה המעגלית. יהיה להם מסלול (מעגלי) זהה ולכן אין סיבה שהכדור יזוז לאחד הצדדים. הוא נשאר במסלולו הקבוע.
    מקווה שמובן (:
    אהבתי shirly אהב \ אהבו את התגובה
     
    מעביר שיעורים פרטיים במתמטיקה ובפיזיקה באזור פתח תקוה, לפרטים ניתן ליצור קשר דרך הודעה פרטית.

    איך בונים ספינה?


    "אוספים אנשים ונוטעים
    בהם את האהבה
    והכמיהה לים הרחב
    הגדול והאינסופי.

    ולא אוספים אנשים
    ואומרים להם לאסוף עצים,
    להכין תכניות
    ולבנות ספינה."

    (אנטואן דה סנט-אכזופרי, מחבר "הנסיך הקטן")



  11. #581
    משתמש רשום משתמש מתחיל

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    מישהו יכול להסביר בבקשה את סעיף ד' בשאלה 17?

    תודה!

  12. #582
    הסמל האישי שלguy-marcus אסיסטנט חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ציטוט פורסם במקור על ידי ספירהירשברג צפה בהודעה
    מישהו יכול להסביר בבקשה את סעיף ד' בשאלה 17?

    תודה!
    משוואת מסלול התנועה שלהם זהה- הרי הם באותה תאוצה עם אותה מהירות התחלתית ולכן גם יעצרו באותו הזמן.

    מקווה שמובן (:
    מעביר שיעורים פרטיים במתמטיקה ובפיזיקה באזור פתח תקוה, לפרטים ניתן ליצור קשר דרך הודעה פרטית.

    איך בונים ספינה?


    "אוספים אנשים ונוטעים
    בהם את האהבה
    והכמיהה לים הרחב
    הגדול והאינסופי.

    ולא אוספים אנשים
    ואומרים להם לאסוף עצים,
    להכין תכניות
    ולבנות ספינה."

    (אנטואן דה סנט-אכזופרי, מחבר "הנסיך הקטן")



  13. #583
    משתמש רשום משתמש מתחיל

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    כן! תודה רבה

  14. #584
    משתמש רשום משתמש מתחיל

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    אפשר בבקשה לקבל הסבר לסעיף ו' בשאלה 18?

    חישבתי את התאוצה בקטע a-b ואכן יצא לי 3, אבל לא הבנתי למה התאוצה מb-c היא -3. הרי בקטע bc פועל גם כוח חיכוך. הוא לא אמור לשנות משהו חוץ מהסימן?

  15. #585
    חבר בכיר חבר Emath בכיר

    פרטי משתמש

    ברירת מחדל

    ציטוט פורסם במקור על ידי svpam123 צפה בהודעה

    שאלה 11 סעיף ג' -
    https://www.emath.co.il/forums/attach...-חלק-א-jpg
    כתוב
    a=\frac{\sum F}{m} = \frac{-f_k}{m}

    לא הבנתי למה סיגמא F שווה לחיכוך כפול מינוס?
    מישהו?

    ציטוט פורסם במקור על ידי CrazyDiamond צפה בהודעה
    הגוף במנוחה ביחס לצינור
    אבל הצינור מסתובב
    לכן הגוף מבצע תנועה מעגלית - ובתנועה מעגלית תמיד יש תאוצה רדיאלית
    אם ככה אז מה תהיה משוואת הכוחות?
    בכלל אני אף פעם לא מצליח להבין איזה כוח גורם לתנועה המעגלית כשאין שום חוט או משהו...
    F=mar, למה F יהיה שווה?

עמוד 39 מתוך 57 ראשוןראשון ... 29 37 38 39 40 41 49 ... אחרוןאחרון

מידע אודות האשכול הנוכחי

Users Browsing this Thread

כרגע 1 משתמשים צופים באשכול זה. (0 חברים ו 1 אורחים )

ביקרו באשכול זה : 30

הרשאות

  • אתה לא יכול לפרסם אשכולות חדשים
  • אתה לא יכול לפרסם תגובות
  • אתה לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
  • אתה לא יכול לערוך את הודעותיך
  •  
אודות Emath
האתר Emath הינו יוזמה פרטית והוקם בתחילת שנת 2008 .
מטרתנו הינה למנף את הישגי התלמידים למתמטיקה ופיסיקה בארץ בכלל ובפרט בקרב תלמידי התיכון .
אנו מספקים מספר שירותים לתלמיד, ביניהם גישה למאות אלפי פתרונות איכותיים לתרגילים, פורום עזרה במתמטיקה ופיסיקה הגדול מסוגו בארץ, מאגר סיכומים, מרתונים בוידאו, פתרונות לבגרויות ועוד.
כלים אלו, מאפשרים לכל אחד, ללא תלות במיקומו, ללמוד, לתרגל ולהתמקצע על-מנת להתכונן בצורה מיטבית לבגרות במתמטיקה או פיסיקה .

לכל שאלה ניתן ליצור איתנו קשר
הצטרפו אלינו